MD veloverstået :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. april 2010

LinLin

Var til MD i dag - alt så rigtigt fint ud! Det er en lille "vel-propotioneret" dreng der ligger derinde.

Scanningsdamen, Gloria (som jeg også havde til NF med David) Startede med at spørge om der var noget andet vi skulle se på, fx køn. Sagde vi havde fået at vide det var en dreng, men hun da godt lige måtte tjekke efter - og igen ingen problemer med at finde tappen

Fik en tid til hjertescanning om 4 uger (fordi jeg selv havde en hjertefejl) - selvom alt så fint ud i dag - men det tog vi selvfølgeligt imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Mette.

Tillykke med den lille dreng..

Hvor er det dejligt Man bliver altid lettet når alt er som det skal, selvom man selvfølgelig altid regner med det er inden scanningen.

Anmeld

23. april 2010

Jibbe

Skønt at alt er okay derinde Det er dejligt at få overstået

Anmeld

23. april 2010

MarleneH

Mor til David skriver:

Var til MD i dag - alt så rigtigt fint ud! Det er en lille "vel-propotioneret" dreng der ligger derinde.

Scanningsdamen, Gloria (som jeg også havde til NF med David) Startede med at spørge om der var noget andet vi skulle se på, fx køn. Sagde vi havde fået at vide det var en dreng, men hun da godt lige måtte tjekke efter - og igen ingen problemer med at finde tappen

Fik en tid til hjertescanning om 4 uger (fordi jeg selv havde en hjertefejl) - selvom alt så fint ud i dag - men det tog vi selvfølgeligt imod

Stort tillykke herfra

Anmeld

23. april 2010

Lou87

Tillykke med den vellykkede MD

Var selv i tirsdags og det er så dejligt og få at vide alt er ok!

Anmeld

23. april 2010

saxa

Mor til David skriver:

Super dejligtGodt at høre det gik godt..

Anmeld

23. april 2010

Risen

Mor til David skriver:

Dejligt at det gik så godt !  Nu er det bare at nyde graviditeten så længe den varer ! 

Anmeld

23. april 2010

MinWilliam

Hvor dejligt det gik godt til scanningen..

Stort tillykke med den lille dreng

Anmeld

23. april 2010

LinLin

Risen skriver:

Dejligt at det gik så godt !  Nu er det bare at nyde graviditeten så længe den varer ! 

Ja - lige pludseligt er det slut med den del af det...

Anmeld

23. april 2010

LinLin

Lou87 skriver:

Tillykke med den vellykkede MD

Var selv i tirsdags og det er så dejligt og få at vide alt er ok!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.