Wuuhuee... vi har hørt lille Priks hjerte!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. april 2010

misslea

AArrrrrhhh manner... må altså bare lige dele med nogen, at min mand og jeg idag har hørt vores lille guldklumps hjerte galuppere derudaf!!!!

Vi var til 1. jordmoderbesøg i dag og havde selvfølgelig håbet på at hun ville tilbyde os at forsøge at finde hjertelyden!!! Men vi vidste godt på forhånd at mange jordmødre vælger ikke at tilbyde det, da det ofte er lidt for tidligt at finde den....!!!

Vi lovede, at vi ikke ville blive meeeget kede af det og tro, at der var noget i vejen, hvis det ikke lykkedes!!! MEN MEN MEN... det tog hende ikke mere end 10 sekunder at finde det lille pumpende hjerte!!! Og hold da op en oplevelse.... wooov!!! Tænk det kunne lyde såååå højt og kraftigt....!! Tror vores lille Prik har et godt og stærkt hjerte.... heheh!!!

Håber inderligt for alle jer andre at I også får muligheden for at høre den lille derinde.....

Og håber selvfølgelig også, at det går strålende med jer allesammen.....

Mange kærlige  fra en meget stolt kommende mor 16+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Assi

Fedt! Det er SÅ fantastisk at høre hjertelyden!

Anmeld

23. april 2010

Kaufie

Det er nemlig den bedste lyd i verden!

Vi har stadig optagelsen fra første gang vi hørte Williams hjerte slå på min mands mobil tlf!!

Anmeld

23. april 2010

isimaven

Ihhh hvor skønt der er bare ikke noget bedre !!
Jeg skal først til jordemoder d. 2/6 jeg synes der er en evighed indtil da...
Hilsen Rakel 7+5

Anmeld

23. april 2010

misslea

Assi skriver:

Fedt! Det er SÅ fantastisk at høre hjertelyden!

jaaaah det er sååå skønt  Tænk engang, at man kan blive så lykkelig af at høre en lille buldren... heheh!!!!

Nu ser vi bare frem til næste scanning.... )

Anmeld

24. april 2010

Christina31

Jeg skal til jordemoder på onsdag - glæder mig helt vildt til at høre vores lille babys hjerte. Jeg kan huske fra dengang, jeg ventede vores 2 drenge, at det er en helt fantastisk oplevelse.

Anmeld

24. april 2010

misslea

Christina28 skriver:

Jeg skal til jordemoder på onsdag - glæder mig helt vildt til at høre vores lille babys hjerte. Jeg kan huske fra dengang, jeg ventede vores 2 drenge, at det er en helt fantastisk oplevelse.

aarrrhhh ja - en virkelig skøn lyd  - det gjorde mig en hel del mere tryg!!!

Rigtig god fornøjelse hos jordmoderen.... håber I kan høre den lille derinde )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.