puha en forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2008

maria

Idag til middag blev jeg ringet op af vores dagplejemor at Emma var faldet på en scooter, og hun blødte meget ved hendes mund og tænder. Dagplejemoren havde lige været inde efter boller, og da hun kom ud igen havde emma gemt hendes hoved, som om hun var genert. Men istedet havde Emma grædt. :( Emma havde prøvet at holde tårerne tilbage overfor vores dagplejemor. Øv hvor gør det ondt at ens lille pige ikke bare kan løbe hen og sige hvis hun har slået sig eller viser tegn på når noget gør ondt hos andre. Da jeg så kom og hentede hende begyndte hun at græde helt vildt. Vi tog så til tandlægen, og hun måtte skubbe den ene fortand på plads. Heldigvis klarede Emma det til Ug, og bagefter gik vi direkte ind og købte en stor stor is. Men føj hvor gør det ondt i hjertet, når ens pige har ondt, og man ikke selv er der til at trøste. Puha en grim oplevelse idag.:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2008

Jan9e D

Hej Maria.
Uha det lyder bestemt ikke som nogen rar oplevelse. Men jeg vil lige sige at du skal lige huske at det skal meldes til din dp forsikring/eller kommunens, hvis der skal blive noget med hendes tænder fremover som kan skyldes uheldet. Og husk at få papirer fra tandlægen, forsikringer ect, de ting har det med at blive væk. (taler af erfaring)

Bare lige en tanke herfra og god bedring med Emma
Jannie

Anmeld

23. januar 2008

rlyn

Føj da, det var ikke rart :S Og ja, det er ikke rart, når vores børn kommer galt afsted, og vi ikke kan være der, når det sker. Men det er der jo desværre ikke altid noget at gøre ved :( Vores DP har have lige op til vores lejlighed. Nogle gange, hvis vinduerne er åbne, kan jeg høre Tristan, hvis han græder - og et par gange har jeg også hørt ham kalde på enten far eller mor, når han har været ked af det :'( Det er sq hårdt, især de første gange. Så nu holder jeg vinduet lukket, hvis jeg kan se de er i haven. Knus Rikke

Anmeld

23. januar 2008

Pia.

Puha det lyder sørme ikke rart.. - Håber din lille pige har det godt i dag.

Ja det gør pokkers ondt på en at man ikke bare kan være der når den slags ting sker.

Godt der ikke skete mere end der gjorde.

Knus Pia, som håber det var en rigtig god is *S*:)

Anmeld

23. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Øv da også. Jeg gruer virkelig for den jeg får en opringning. Det må være så ubehageligt.

Jeg håber dagen i dag bliver bedre for hende :D

Kram Jeanne

Anmeld

23. januar 2008

Heidi.

Uhh nej da... Godt at der blev ringet efter dig..

Jeg har engang prøvet at komme og hente Frederikke i vuggestuen og hun så helt mærkelig ud,, Så viste det sig at hun havde faldet og bidt hul igennem tungen på midten, og de havde ikke ringet efter mig... Jeg gik totalt amok, og kørte direkt på skadestuen hvor de var mget undrende over ar vuggestuen ikke havde gjort noget...

Så godt at du fik besked..

Knus Heidi

Anmeld

23. januar 2008

Honningblomst

Uha, det var da ikke så rart.
Godt at det kunne ordnes og at Emma er sådan en sej lille tøs.:)
Jeg har aldrig prøvet sådan en opringning, heldigvis...håber ikke at I skal have flere af sådanne oplevelser.
Knus herfra og god bedring med hende...
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.