Hår på maven under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.079 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2010

MilleWachs

Der er sikkert andre end mig der har oplevet at få hår på maven under graviditeten, og i så fald vil jeg lige høre hvornår de så forsvandt igen for jer? Min datter er nu 4 mdr. gammel, og jeg har stadig nogle af hårerne på maven - og det er selvfølgelig de lange mørke af dem der ikke er forsvundet endnu. De sidder i en bred stribe fra lidt under navlen og ned. Jeg synes det er ret klamt og ligner sådan nogle hår mænd har på maven, så jeg er ved at være ret desperat efter at de går væk igen. Jeg kunne selvfølgelig barbere dem væk, men er bare bange for at de så kommer igen og endnu grovere end de allerede er. Nogle der har eller har haft samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

2721

Hej

Indtil videre plukker jeg mine da jeg simpelthen nægter at have "pels" på min mave, men hvornår de går væk ved jeg ikke. Men forhåbentlig hurtigt

Anmeld

10. maj 2010

zille_87

Jeg fik også de hår da jeg ventede den første og de er endnu ikke gået væk og min store dreng blir altså 7 år lige om snart

Så ved ski ikke lige om de nogen sinde går væk igen,men jeg plukker mine væk - nægter at have dem siddende.

Anmeld

10. maj 2010

mortilfreja

Min datter er 9 år og jeg har dem stadig så her er det "pluk pluk".. Belastende

Anmeld

10. maj 2010

MilleWachs

Aaargh! Det var godt nok ikke de bedste nyheder...

Jeg plukkede dem af med en pincet for noget tid siden, og indtil videre er de da ikke kommet igen. Men jeg kan da forstå på det, at jeg nok ikke skal undre mig, hvis de kommer tilbage.

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Jeg havde det også... HAR det stadig...  det er snart 1½ år siden jeg fødte...

Anmeld

10. maj 2010

FruHolm <3

jeg er gravid men erikk klar over hvor langt jeg er henne. men har allerede fået dem har så tilfældigvis set en artikkel fra bailine om at de ved hælp af laser kan fjerne uønsket hårvækst, hvis man selvføljelig er villig til at betale 

Anmeld

10. maj 2010

Low

Jeg er i dag 34+6 med mit første barn. Jeg har først fået hår på maven efter jeg er blevet gravid, jeg har plukket dem jeg har fået men jeg synes de vokser ret langsomt ud igen så det er ret rart synes jeg. Jeg har plukket mine 3 gange ca under min graviditet..

Anmeld

10. maj 2010

2721

Ej hvor er jeg ked af at høre jeres ikke er gået væk efter så langtid Det har ellers været det der gjorde at jeg sys hårene var til at leve med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.