sexlyst forsvundet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. april 2010

puttecolle

hej er der andre som jeg der har mistet sin sexlyst? min mand og jeg har har slet ikke haft sex graviditet og jo det er hårdt så vil bare høre om der er andre end jeg der har det sådan

hilsen nicole 17+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Risen

Har faktisk læst at det ofte sker for gravide kvinder fordi vi "er blevet" gravide eller befrugtet og derfor ikke har behov for sex.. Lidt sjov tanke.. Synes ikke min lyst er forsvundet, men den er bestemt ikke så stor som den har været før..  Det samme gælder min kæreste..

Anmeld

24. april 2010

saxa

Siger det samme som Risen - lysten er der, men den er ikke så stor som den plejer lige for tiden.. Men er sikker på den kommer igen..  Min mands er dog lige så stor som den altid har været (Altså lysten)

Anmeld

24. april 2010

puttecolle

syns bare det er synd for min mand

Anmeld

24. april 2010

saxa

puttecolle skriver:

syns bare det er synd for min mand

Kan du ikke tilfredsstille ham på andre måder??

Anmeld

27. april 2010

puttecolle

jo men bare tanken for mg til at få kvalme

Anmeld

29. april 2010

Tina2

puttecolle skriver:

hej er der andre som jeg der har mistet sin sexlyst? min mand og jeg har har slet ikke haft sex graviditet og jo det er hårdt så vil bare høre om der er andre end jeg der har det sådan

hilsen nicole 17+5

Tror det nok skal komme igen..... Jeg har de andre gange nærmest ikke kunnet få nok efter uge 22-25.... Og så indtil sidst i graviditeten hvor det bare er så besværligt og man føler sig som en hval

I 1. trimester har min sexlyst også været ret lav de andre gange men er vendt STÆRKT tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.