Hej (: til alle jer og jeres små guldklumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2010

år91

Hej. Jeg hedder maja og er 19 år gammel.

jeg er ny så jeg ved ikke hvordan og hvor ledes det foregår herinde, men jeg søger nogen der kan måske give mig nogle svar eller råd for hvad der sker inde i min mave

Jeg skulle have haft min menstration for 8 dage siden, men intet er sket. jeg har konstant kvalme, ømme bryster og brystervorter, jeg har hovedepine det meste af tiden og menses agtige smerter. jeg har taget to test begge om morgenen de viste begge negativt og det forstå jeg ikke, da jeg har været gravid før og fik en abort da jeg var 15 men det følels præcis som dengang. min kæreste og jeg har ikke været sammen læng og han håber på det negative. jeg har lidt blandet følelser omkring hele situationen da det at få en abort er ikke noget jeg vil prøve mere end 1 gang. i min familie går pigerne også forholdsvis tidligt i overgangs alderen og jeg er bange for hvis jeg venter 5 år endnu så kommer der nok ikke et barn til os.

er der nogle der kan give mig nogle svar ?

undskyld det blev så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Koen.

år91 skriver:

Hej. Jeg hedder maja og er 19 år gammel.

jeg er ny så jeg ved ikke hvordan og hvor ledes det foregår herinde, men jeg søger nogen der kan måske give mig nogle svar eller råd for hvad der sker inde i min mave

Jeg skulle have haft min menstration for 8 dage siden, men intet er sket. jeg har konstant kvalme, ømme bryster og brystervorter, jeg har hovedepine det meste af tiden og menses agtige smerter. jeg har taget to test begge om morgenen de viste begge negativt og det forstå jeg ikke, da jeg har været gravid før og fik en abort da jeg var 15 men det følels præcis som dengang. min kæreste og jeg har ikke været sammen læng og han håber på det negative. jeg har lidt blandet følelser omkring hele situationen da det at få en abort er ikke noget jeg vil prøve mere end 1 gang. i min familie går pigerne også forholdsvis tidligt i overgangs alderen og jeg er bange for hvis jeg venter 5 år endnu så kommer der nok ikke et barn til os.

er der nogle der kan give mig nogle svar ?

undskyld det blev så langt

hejsa og velkommen til

tror desværre ikke du kan gøre andet end og se tiden an om mens ikke kommer! ellers kan du få din læge til at lave en blodprøve, så du ikke skal gå og bekymre dig

Tanja

Anmeld

23. april 2010

trine3112

Jeg ville kontakte min læge, som Tanja også skriver.

/Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.