Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har jeres børn prøvet at have det ? Alexander slår åbenbart ud af det vi skal dryppe hans øre med så jeg har selvf. seponeret det Han fik sidst i går morges , men ser endnu mere forfærdelig ud i dag .. Hvornår går sådan noget væk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi . skriver: Har jeres børn prøvet at have det ? Alexander slår åbenbart ud af det vi skal dryppe hans øre med så jeg har selvf. seponeret det Han fik sidst i går morges , men ser endnu mere forfærdelig ud i dag .. Hvornår går sådan noget væk
Kan det ikke være nældefeber? Min Mand får nældefeber når han afslutter en omgang pencilin.
Moar'en skriver: Kan det ikke være nældefeber? Min Mand får nældefeber når han afslutter en omgang pencilin.
Hmm jo det kan det selvf. også være , han ser forfærdelig ud , små røde knopper over hele kroppen og rød nopret i hele ansigtet
Muffi . skriver: Hmm jo det kan det selvf. også være , han ser forfærdelig ud , små røde knopper over hele kroppen og rød nopret i hele ansigtet
Det er sådan anders ser ud i hvert fald.
Det kan være det er det hvor lang tid går der før det forsvinder ?? Føler han sig også dårlig ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128