Aftensmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Monica

Hvs skal I have til aften i dag???

Hmmm.... Noget lækkert og nemt...

hjælp mig...

moni 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Hyner

Vi skal ha kalkun schnitzler, som har lagt i marinade fra i går til i dag.. Dertil, nye kartofler og frisk salat..

Og da vi skal til 60 års fødselsdag i morgen, så laver jeg kødsovs til Emma og mormor i morgen formiddag og så står den på rester søndag..

Ellers så slæb grillen frem og få en lækker grillpølse og småbrændte flutes, det er bare det bedste ;0)

Anmeld

23. april 2010

Tut

Vi skal have ovnbagte rodfrugter.

Rødbeder, selleri, gulerøder, porre, rødløg i tern, med krydderier, lidt olie og så ellers lidt fløde over, og så i ovnen i 40 min.... MUMS.

Det er super nemt, og Noah elsker det - specielt rødbederne, for så viser han sin tunge bagefter, og han synes det er så sjovt at den er lyserød - Bare husk gummihandsker når du skræller rødbederne

Dertil skal vi have øl-grill-kylling. En af de der hele kyllinger man propper en dåseøl op i røven på og så på grillen.

Og så frisk salat og Naan brød...

Håber det kunne inspirere lidt

Tut

Anmeld

23. april 2010

Lise

Tror vi skal ha en bornholmerkylle og nudelsalat.

Anmeld

23. april 2010

Monica

Grillen har ikke været pakket væk...Men tænder ikk lige på grill i dag... Tænker måske noget lækker salat med tilbør viplejr at få noget "let" om fredagen...

Anmeld

23. april 2010

Monica

Tut, det lyder lækkert med de rodfrugter med fløde... mmm..

Jeg har lige fundet en pk flæsk i skiver i fryseren, så måske stegt flæsk??? Egentlig ikke det jeg har lyst til, men gider da heller ikke gå ned og handle...

Anmeld

23. april 2010

Millebasse

Tut skriver:

Vi skal have ovnbagte rodfrugter.

Rødbeder, selleri, gulerøder, porre, rødløg i tern, med krydderier, lidt olie og så ellers lidt fløde over, og så i ovnen i 40 min.... MUMS.

Det er super nemt, og Noah elsker det - specielt rødbederne, for så viser han sin tunge bagefter, og han synes det er så sjovt at den er lyserød - Bare husk gummihandsker når du skræller rødbederne

Dertil skal vi have øl-grill-kylling. En af de der hele kyllinger man propper en dåseøl op i røven på og så på grillen.

Og så frisk salat og Naan brød...

Håber det kunne inspirere lidt

Tut

Uhm, ELSKER ovnbagte rodfrugter!

Har du prøvet at undlade fløden og så når rodfrugterne er færdige, så smulrer man fetaost over?? Mmmm, det er lækkert!

Anmeld

23. april 2010

Lise

Lise skriver:

Tror vi skal ha en bornholmerkylle og nudelsalat.

Det blev til majskylle med kidneybønne/avocado-salat, katøwler og noed hjemmegjort dressing til..

Anmeld

23. april 2010

Lise

Millebasse skriver:

Uhm, ELSKER ovnbagte rodfrugter!

Har du prøvet at undlade fløden og så når rodfrugterne er færdige, så smulrer man fetaost over?? Mmmm, det er lækkert!

Uhh, god ide... man kan også bage fetaosten med, det er også mummelums!

Anmeld

23. april 2010

Monica

Jeg har lavet lakseruller - tortillia med friskost og peberod og laks. og så skal vi have en bulgur salat m soltør. tomat, avokado, bacon rødløg, tør abrikos og ruccula....mmmmmmmmmmmmm, glæder mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.