Æo i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Ja som overskriften lyder, så har jeg fået lagt et æg op i dag.

Jeg fik taget tre ud i tirsdags og var noget spændt på om det var nok, men som lægen sagde, der skal jo kun bruges 1 :-) Men havde sat forventninger lidt ned.

Men blev ringet op i dag og skulle have sat et æg op i dag og hun fortalte at de kunne ligge de 2 andre i fryseren. SKØNT 3 stk og de blev alle til noget.

De fortalte at æggene så flotte ud og de kunne ikke blive bedre, så vi håber på et positivt resultat d. 6. maj

Hele forløbet er fyldt med ventetid, men tro nu nok at de næste 14 dage kommer til at virke som de længeste.

EEEEEEJ HVOR SPÆNDENDE.... GOD RUGNING... RUGER SELV... HAR TESTDAG PÅ TORSDAG... HVORNÅR ER DIN??? OG HAR DU SKREVET DIG PÅ TESTLISTEN FOR OS DER ER I BEHANDLING???

KNUS LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

AnneH

Jeg skal have taget en blodprøve torsdag d. 6 maj.  og kan næsten ikke vente.

Og tak for alle svarene, med alle dem som  så skal det nok gå

Anmeld

23. april 2010

Agnete

AnneH skriver:

Ja som overskriften lyder, så har jeg fået lagt et æg op i dag.

Jeg fik taget tre ud i tirsdags og var noget spændt på om det var nok, men som lægen sagde, der skal jo kun bruges 1 :-) Men havde sat forventninger lidt ned.

Men blev ringet op i dag og skulle have sat et æg op i dag og hun fortalte at de kunne ligge de 2 andre i fryseren. SKØNT 3 stk og de blev alle til noget.

De fortalte at æggene så flotte ud og de kunne ikke blive bedre, så vi håber på et positivt resultat d. 6. maj

Hele forløbet er fyldt med ventetid, men tro nu nok at de næste 14 dage kommer til at virke som de længeste.

Hvor godt at alle tre er fine. Det er altid godt med lidt reserve i fryseren  Krydser fingre for at den er der  Så ville det jo tilmed være et rigtig godt eksempel på, at man ikke skal være ked af "kun" tre æg, når det nu er kvalitets-æg

Kh Agnete

Anmeld

23. april 2010

businesstigger

Det bliver spændende for at du får sommer i maven til maj

Anmeld

23. april 2010

håber snart det er os

Ludo skriver:

Held og lykke med testen.

Til dig med de 12 æg.

Sidste gang jeg fik ivf behandling fik jeg 18 æg ud og de 14 blev til noget. Fik 2 lagt op og resten kom i fryseren.

I søndags fik jeg 12 æg ud hvor de 7 af dem blev til noget fik lagt de 2 op igen i tirsdags.

Held og lykke også med dine 12 æg. 

tusinde tak og tak for svaret

for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.