rejsen til usa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. april 2010

mor-til-vanessa

saa er vi endelig kommet til usa, efter lang tids venten. rejsen va saa lang. normal tager den 18 timer men paa grund af den dumme vulkan blev den forlaeget en hel del. vi skulle have floget fra aarhus-kbh, kbh-chicago, chicago-virginia. men alle lufthave i danmark var lukket saa i stedet skulle vi flyve fra oslo.

min mor korste os til kbh hvor vi skulle have en bus til oslo mandag aften kl 24.00. vi var i  oslo tirsdag morgen omkring kl 7.00. saa skulle vi vente indtil kl 15.40 hvor vi skulle flyve til chicago. i oslo horte vi noget om at de ogsaa ville lukke deres luftrum saa vi var ret nervose for om hele turen saa var forgaeves. det gik heldigvis let i tolden i chicago, han spurgte mig ikke lige saa meget som sidte aar. i chicago skulle vi vente 4 timer for vi kunne komme videre til virginia hvor vi var onsdag morgen kl 06.30 dansk tid. saa i kan nok regne ud det tog lang tid.

vanessa var meget sur og traet saa hun graed rigtig meget og sov naesten ikke. det var rigtig haardt og fik jo heller ikke selv sovet paa hele turen. flok var ogsaa ret traette af hendes graad og en mand bad mig om at faa hende til at holde mund.

heldigvis modte vi en rigtig sod dansk dame som ogsaa boede i usa som hjalp mig meget med bagage. ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden hende.

vanessa er faldet lidt til ro nu, saa det er rigtig dejlig. nu skal vi bare finde ud af opholdstilladelse til mig.

knus liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Maria.

Puha, det lyder som en rigtig hård tur!

Mth til ham manden er der bare nogle der er så emsige! Da vi var i New York da Magnus var lille var han også overtræt da vi endelig kom op i flyet som havde stået stand by pga uvejr var der også et ældre ægtepar der rullede øjne og tyssede på os!?? Hva kan man gøre.. Håber aldrig de har haft børn!

Håber det ellers er dejligt at være fremme!

Maria

Anmeld

22. april 2010

eliasogmor

dejligt i er kommer derover...

Anmeld

22. april 2010

mor-til-vanessa

Maria. skriver:

Puha, det lyder som en rigtig hård tur!

Mth til ham manden er der bare nogle der er så emsige! Da vi var i New York da Magnus var lille var han også overtræt da vi endelig kom op i flyet som havde stået stand by pga uvejr var der også et ældre ægtepar der rullede øjne og tyssede på os!?? Hva kan man gøre.. Håber aldrig de har haft børn!

Håber det ellers er dejligt at være fremme!

Maria

ja de maa da selv have haft born, men de har nok glemt hvordan det er. maN gor jo sit bedste msn vil jo heller ikk selv have at de graedet hele tiden.

jo tak det super dejligtt at vaere her

Anmeld

22. april 2010

Miamaja

Godt i er ankommet vel trods en lang rejse. Jeg kender det alt for godt ogsaa med at rejse med et lille barn - det er bare extra udmattende. jeg kan ikke fordrage den lange rejse.

Haaber I faar det dejligt herovre og sov godt ud

Anmeld

22. april 2010

Maise

godt at høre i kom frem, øv med den lange tur. Kan godt høre jeg ikke skal pive over at skulle til bornholm i bil.  for at du nemt din opholdstilladdelse.

kh Maise

Anmeld

22. april 2010

N&J

Rigtig glad for at høre at I wer kommet derover, har godt nok tænkt på jer efter alle de forskellige lukninger, håber I hygger jer og det bare er dejligt at være forenet igen.. 

Anmeld

23. april 2010

mor-til-vanessa

Miamaja skriver:

Godt i er ankommet vel trods en lang rejse. Jeg kender det alt for godt ogsaa med at rejse med et lille barn - det er bare extra udmattende. jeg kan ikke fordrage den lange rejse.

Haaber I faar det dejligt herovre og sov godt ud

ja den var ikke sjov. har slet ikke lyst til at tage den hjem igen ogsaa hvis vi skal hjem.

hvordan gaar det med jeres lille hund?

Anmeld

23. april 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

godt at høre i kom frem, øv med den lange tur. Kan godt høre jeg ikke skal pive over at skulle til bornholm i bil.  for at du nemt din opholdstilladdelse.

kh Maise

det lyder ikke som om det bliver noget problem. koster bare en del penge.

ih nej bornholm er ikke lang i forhold til her. men jo stadig en lang traels tur

Anmeld

23. april 2010

mor-til-vanessa

N&J skriver:

Rigtig glad for at høre at I wer kommet derover, har godt nok tænkt på jer efter alle de forskellige lukninger, håber I hygger jer og det bare er dejligt at være forenet igen.. 

tak det er super dejligt at vaere sammen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.