Voksipose - uld eller dun?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Pige2009

noname skriver:

Jeg tror jeg køber en af Bilkas slee-bee bags til 600 kr.

Den er med 2 dyner, en sommer og en vinter. Synes 2000+ er mange penge at give for en voksi, som virker på samme måde, forskellen er den måde den lukkes på. (Så vidt jeg er orienteret)

Men når du er allergiker, så ved jeg ikke hvad jeg ville vælge, men som du siger, så kan dynerne vaskes og det kan uld jo ikke...

Men jeg er helt blank på det område.

NoName 26+1

Jeg gav 1500 for min Voksi med plade, og den er med uld og kan sagtens vaskes, som det også fremgår af anvisningen...

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Pige2009

Eva skriver:

Uld, uden tvivl,...men de er altså meget varme og måske for varme for de børn der er en lille varmedunk i sig selv...

Uld er både kulde- og varmeisolerende

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Baagøe skriver:

Uld er både kulde- og varmeisolerende

Og ingen børn er ens...den var for varm for mine børn og det samme med uldundertøj..

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Eva skriver:

Og ingen børn er ens...den var for varm for mine børn og det samme med uldundertøj..

Ja, det er rigtigt. Laura er også et varmt barn, men hun sover bare i den med en trøje, og til sommer regner jeg slet ikke med at bruge dem, men i stedetet tyndt fleecetæppe

Anmeld

22. april 2010

slettet_7530

Den har jeg slet ikke hørt om

Er den også med nylon"stof" uden på? Jeg er nemlig ikke til dem med "almindeligt" stof, fordi alt snavs og fnuller sætter sig fast på stoffet...

Jeps den er med nylonoverflade.

Anmeld

22. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Jeg har en original Voksi med uld, og den kan altså sagtens vaskes! Det står endda også på anvisningen... Jeg har kun positivt at sige om den, for uld er både varme og kuldeisolerende

K.h. Linda

også her...

Anmeld

23. april 2010

K&S

Tak tak tak  for alle jeres svar, jeg tror helt sikkert, det bliver en med uld, men jeg må ud og kigge nærmere på alle de forskellige mærker, I har nævnt  Jeg har slet ikke hørt/set at Trille og Bason også laver sådan en "pose"...

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.