Facebook gruppe - bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2010

NoName

Hej 3. kvartals mødre...

Hi hi hi

inspireret af listen over "du ved du er i 3T når"...

har jeg oprettet en gruppe på FB med præsis dette emne kun for sjov (gravid i 3. Trimester). Men da jeg af naturlige årsager ikke kan adde jer allesammen fra FB, vil jeg da lige opfordre jer til at melde er ind i gruppen og invitere dem i kender. kunne være sjovt at se hvor mange vi kan samle i gruppen som er tæt på, i , eller i slutningen af 3. Trimester.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Risen

noname skriver:

Hej 3. kvartals mødre...

Hi hi hi

inspireret af listen over "du ved du er i 3T når"...

har jeg oprettet en gruppe på FB med præsis dette emne kun for sjov (gravid i 3. Trimester). Men da jeg af naturlige årsager ikke kan adde jer allesammen fra FB, vil jeg da lige opfordre jer til at melde er ind i gruppen og invitere dem i kender. kunne være sjovt at se hvor mange vi kan samle i gruppen som er tæt på, i , eller i slutningen af 3. Trimester.

Lyder super hyggeligt , men bruger slet ikke facebook på den måde. Har for mange "venner" som ikke rigtigt er venner og som jeg ikke ønsker skal at dele nyheden om graviditet med..   Men fedt intativ !

Anmeld

22. april 2010

FrkLarsen

Er medlem nr 2  

Anmeld

23. april 2010

NoName

Risen skriver:

Lyder super hyggeligt , men bruger slet ikke facebook på den måde. Har for mange "venner" som ikke rigtigt er venner og som jeg ikke ønsker skal at dele nyheden om graviditet med..   Men fedt intativ !

Jeg har også mange på min FB liste som ikke er "rigtige" pga et ufatteligt vanedannende spil... og det begrænser også mig i at skrive om min graviditet, men på den anden side har jeg heller ikke lyst til at være som en åben bog. Så uanset hvad, ville jeg nok aldrig skrive ret meget om maven på FB.

Der er så mange grupper på FB og tror ikke der er ret mange der lægger mærke til den lille gruppe jeg har startet. lool

Anmeld

23. april 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Er medlem nr 2  

Wee, nu er vi oppe på 3 medlemmer...

Anmeld

23. april 2010

puttecolle

hej jeg kan ikke finde gruppen kan man få lidt hjælp? hilsen nicole holmberg brügge 17+5

Anmeld

23. april 2010

FrkLarsen

noname skriver:

Wee, nu er vi oppe på 3 medlemmer...

Fremskridt  

Anmeld

23. april 2010

NoName

puttecolle skriver:

hej jeg kan ikke finde gruppen kan man få lidt hjælp? hilsen nicole holmberg brügge 17+5

Har sendt en venneanmodning så inviterer jeg dig bagefter...

Anmeld

23. april 2010

Anne85

Jeg kan heller ikke finde den

Mht FB så kan man jo bare gøre så det ikke er alle dine "venner" der kan se alle dine opslag... jeg har vist omkring 300 "venner" men der er kun 75-100 af dem der kan se mine billeder, status, se min væg osv... allesammen nære venner... ja og så lige dig majken, men du må squ godt se min graviditets status osv

Anmeld

23. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Jeg kan heller ikke finde den

Mht FB så kan man jo bare gøre så det ikke er alle dine "venner" der kan se alle dine opslag... jeg har vist omkring 300 "venner" men der er kun 75-100 af dem der kan se mine billeder, status, se min væg osv... allesammen nære venner... ja og så lige dig majken, men du må squ godt se min graviditets status osv

Wee hvor er jeg heldig...

Jeg har også mange som jeg ikke kender og har også lukket for meget af det jeg har liggende, det r jo ikke alt man vil dele med alle. Jow, jeg vil gerne dele med jer her på baby, skal bare liiige have lukket op for sagerne, tror jeg ikke jeg har gjort endnu.

Har jeg ikke sendt dig en invitation til gruppen Anne, vi er jo FB venner i forvejen??? mener bestemt at jeg sendte til dig og Frk. Larsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.