iPad kage :) incl billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.523 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. april 2010

propogberta

Så blev jeg færdig med min iPad kage ! Den er til en suprice til fødselaren i morgen så sku nogen af jer kende ham så "shhhhhh"!

Det er en kæmpekage på 30*40*11cm bestående af 2 lyse drømmekagebunde og 1 chokoladedrømmekagebund, vanillecreme med friske jordbær og marabou-daim creme !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Susan1978

Atså for satan Anja...

den er mega sej...

har du malet det sorte og sølv farven på ?

Anmeld

22. april 2010

Fam. Madsen

hold da op en flot kage

Anmeld

22. april 2010

propogberta

Susan1978 skriver:

Atså for satan Anja...

den er mega sej...

har du malet det sorte og sølv farven på ?

Ha ha tak

Ja det er malet på...det var den smarteste måde at gør det tænkte jeg! Den jeg sku lave er hvid og så med en sort kant rundt i skærmen (har lige vedhæftet et billede af den rigtige iPad)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2010

Diana...

Ha ha den er bare fed. 

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

COol hehe

Anmeld

22. april 2010

3rollinger

Supersej og super aktuel. men hvordan faar du dog tid til alle de kager?

Du maa da snart faa rabat paa droemmekagedieingredienser i det lokale supermarked

Anmeld

22. april 2010

Gellan

Anja Dahl skriver:

Ha ha tak

Ja det er malet på...det var den smarteste måde at gør det tænkte jeg! Den jeg sku lave er hvid og så med en sort kant rundt i skærmen (har lige vedhæftet et billede af den rigtige iPad)

Nu har jeg ikke heeeelt styr på alt det der, som man kan købetil kagerne, men hvordan maler du den? Er det en slags "frugtfarvemaling" eller? Synes ikke jeg har hørt, at man kan "male" på kager

Anmeld

22. april 2010

propogberta

3rollinger skriver:

Supersej og super aktuel. men hvordan faar du dog tid til alle de kager?

Du maa da snart faa rabat paa droemmekagedieingredienser i det lokale supermarked

Tak tak ! Ja det ku godt være man sku høre om der ku laves en rabatordning ved købmanden !

I forhold til tiden...tja det tager selvfølgelig lang tid men jeg bruger mange mine aftener til at nørkle med kageting i stedet for at se fjernsyn!

Anmeld

22. april 2010

propogberta

Gellan skriver:

Nu har jeg ikke heeeelt styr på alt det der, som man kan købetil kagerne, men hvordan maler du den? Er det en slags "frugtfarvemaling" eller? Synes ikke jeg har hørt, at man kan "male" på kager

Jamen man får også kun styr på tingene ved at spørge !

Jamen når man maler på kagerne så bruger man bare pasta farve som bliver blandet op med vodka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.