i morgen sker det - måske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2010

brumbasse

Skal ringe til fødegangen i morgen og få en tid til at blive sat i gang

Har været til kontrol i dag og nu sidder hovedet endeligt fast så nu skal det være, pigen er meget stor og blodprøverne i forbindelse med antistoffer ser stadig fine ud, ingen grund til at "vente" på de kommer en kategori op så jeg skal sendes til Skejby. Lægen rodede lidt rundt og kunne mærke der var blødt men lang livmoderhals, hun kunne prikke lidt til hovedet men ikke prikke hul.

Håber de kan tage vandet så det evt ikke strækker sig over flere dage med stikpiller..! Og regner med at stifte bekendtskab med min gode ven fra sidst, narkoselægen der gav mig epiduralblokade ved sønnens fødsel;-)

- må nok hellere få pakket en taske selvom vi nu nok ryger hurtigt hjem igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

4kløver

brumbasse skriver:

Skal ringe til fødegangen i morgen og få en tid til at blive sat i gang

Har været til kontrol i dag og nu sidder hovedet endeligt fast så nu skal det være, pigen er meget stor og blodprøverne i forbindelse med antistoffer ser stadig fine ud, ingen grund til at "vente" på de kommer en kategori op så jeg skal sendes til Skejby. Lægen rodede lidt rundt og kunne mærke der var blødt men lang livmoderhals, hun kunne prikke lidt til hovedet men ikke prikke hul.

Håber de kan tage vandet så det evt ikke strækker sig over flere dage med stikpiller..! Og regner med at stifte bekendtskab med min gode ven fra sidst, narkoselægen der gav mig epiduralblokade ved sønnens fødsel;-)

- må nok hellere få pakket en taske selvom vi nu nok ryger hurtigt hjem igen!!

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.