20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Vial

Hvor er du flot! Du strutter lidt mere end mig - trods jeg har to, men er jo førstegangsgravid :-) Hvor spændende med i morgen - og ENDELIG kom du til MD :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

LinLin

KaMa skriver:

Hvor er du flot! Du strutter lidt mere end mig - trods jeg har to, men er jo førstegangsgravid :-) Hvor spændende med i morgen - og ENDELIG kom du til MD :-)

Mange tak

Og ja! ENDELIG!

Anmeld

22. april 2010

MarleneH

Mor til David skriver:

Tak Hvor langt er du? Kan se du skal til MD 5 dage efter mig...

Jeg er 18+5 idag  er godt nok nervøs for den md scanning Men det er jo nok meget normalt.. nu opdaterer du lige i morgen når du har været afsted ikk?? Lidt nysgerrig er man vil altid

Knus Marlene

Anmeld

22. april 2010

Mettemus

Arhmen, hvor er du bare SÅ fin! Og tillykke med at være halvvejs. Spændt på scanning i morgen?

Anmeld

22. april 2010

LinLin

MarleneH skriver:

Jeg er 18+5 idag  er godt nok nervøs for den md scanning Men det er jo nok meget normalt.. nu opdaterer du lige i morgen når du har været afsted ikk?? Lidt nysgerrig er man vil altid

Knus Marlene

Er  nervøs... Var meget nervøs til NF! - om der overhovedet var nogen derinde  

Har været til hjertescanning to uger efter NF og der så alt fint ud - så det skulle gerne stadig være ok! Men man ved selvfølgelig aldrig - tror bare på det bedste

Anmeld

22. april 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Arhmen, hvor er du bare SÅ fin! Og tillykke med at være halvvejs. Spændt på scanning i morgen?

Mange Tak Så nåede vi SÅ langt...  for Jer (fortsat )

Anmeld

22. april 2010

Anne85

Hvor er du fin

Anmeld

22. april 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Hvor er du fin

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.