Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaMa skriver: Hvor er du flot! Du strutter lidt mere end mig - trods jeg har to, men er jo førstegangsgravid :-) Hvor spændende med i morgen - og ENDELIG kom du til MD :-)
Hvor er du flot! Du strutter lidt mere end mig - trods jeg har to, men er jo førstegangsgravid :-) Hvor spændende med i morgen - og ENDELIG kom du til MD :-)
Mange tak
Og ja! ENDELIG!
Mor til David skriver: Tak Hvor langt er du? Kan se du skal til MD 5 dage efter mig...
Tak Hvor langt er du? Kan se du skal til MD 5 dage efter mig...
Jeg er 18+5 idag er godt nok nervøs for den md scanning Men det er jo nok meget normalt.. nu opdaterer du lige i morgen når du har været afsted ikk?? Lidt nysgerrig er man vil altid
Knus Marlene
Arhmen, hvor er du bare SÅ fin! Og tillykke med at være halvvejs. Spændt på scanning i morgen?
MarleneH skriver: Jeg er 18+5 idag er godt nok nervøs for den md scanning Men det er jo nok meget normalt.. nu opdaterer du lige i morgen når du har været afsted ikk?? Lidt nysgerrig er man vil altid Knus Marlene
Er nervøs... Var meget nervøs til NF! - om der overhovedet var nogen derinde
Har været til hjertescanning to uger efter NF og der så alt fint ud - så det skulle gerne stadig være ok! Men man ved selvfølgelig aldrig - tror bare på det bedste
Mettemus skriver: Arhmen, hvor er du bare SÅ fin! Og tillykke med at være halvvejs. Spændt på scanning i morgen?
Mange Tak Så nåede vi SÅ langt... for Jer (fortsat )
Hvor er du fin
Anne85 skriver: Hvor er du fin
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128