Melder mig her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2010

FrkT

Ja, så melder jeg mig også på banen i denne kategori. Jeg har været overvægtig siden jeg var 8 år, og det er bare blevet værre og værre med årene. Har tabt mig flere gange (den ene gang hele 12 kg, som alle røg på igen + mere til). Men nu vil jeg fandme klare det!

Havde egentlig overvejet at melde mig til WW, fordi jeg en gang før har fulgt deres metode, og det virkede ret godt. Men tror jeg i første omgang prøver selv med hjælp fra kæresten og min fornuft.

Startede for 3 dage siden, og allerede nu siger vægten -4 kg (måske lidt mere, vores vægt er lidt irriterende, men mindst -4 kg i hvert fald). Jeg taber mig altid lynhurtigt i starten, men det går hurtigt ned af igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Sujan

Vil bare lige sige held og lykke.. Har selv 5-6 kg. Jeg skal af med.. Har ikke trænet så meget de sidste par uger pga. Travlhed men har prøvet at spise sundt... Så håber det snart rykker lidt.. Hvor meget skal du tabe?

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

God kamp....håber du kan få vendt det så du for altid kan holde dit vægttab....

Held og lykke..

Knus..

Anmeld

22. april 2010

FrkT

Tusind tak skal I have

Jamen jeg skal tabe rigtig meget.... mit første delmål er 20 kg, så når jeg når dertil er det en stor sejr for mig. Så sætter jeg mig et nyt delmål derefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.