Uge 24 + 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Tanja84

Mathildesmor skriver:

Wow den er blevet stor allerede 

Du venter ik tvillinger???

ja, tør slet ikke tænke på, hvad det ender med

Ventede tvillinger indtil uge 21-22, hvor jeg desværre fik lavet en fosterreduktion efter og have fået konstateret, at vores lille dreng havde 4 meegt alvorlige hjertesygdomme, der ikke ville kunne helberedes.

Men heldigvis har vi stadigvæk vores lille prinsesse og se frem til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Tanja84

Tjuhl skriver:

jeg kan heller aldrig finde de der uger eller mavebillede kategorien i det hele taget

He, he jamen rart og vide det ikke kun er mig

Anmeld

26. april 2010

CS

Wauuu så fiiiin

Anmeld

27. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tanja84 skriver:

ja, tør slet ikke tænke på, hvad det ender med

Ventede tvillinger indtil uge 21-22, hvor jeg desværre fik lavet en fosterreduktion efter og have fået konstateret, at vores lille dreng havde 4 meegt alvorlige hjertesygdomme, der ikke ville kunne helberedes.

Men heldigvis har vi stadigvæk vores lille prinsesse og se frem til

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det vidste jeg slet ikke! Du må endelig ikke opfatte mit indlæg som et angreb - er jeg virkelig ked af. Synes bare din mave var/er så stor og fin, og ville blot kommentere det

Anmeld

27. april 2010

Tanja84

Mathildesmor skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det vidste jeg slet ikke! Du må endelig ikke opfatte mit indlæg som et angreb - er jeg virkelig ked af. Synes bare din mave var/er så stor og fin, og ville blot kommentere det

Det er helt ok, og ved naturligvis godt du/I ikke kunne vide bedre - så ingen sure miner herfra

Er kun glad for komplimenterne for min mave, da jeg selv er rigtig glad for den og nyder den hver dag - især når hun spraker og man kan rigtig kan mærke hende derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.