Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Frejasmor

Hejsa alle sammen

Hvornår skiftede i jeres 0-13 kg autostol ud med en større??

Og hvilken en er så god som nummer 2??

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skiftede Lina's ud da hun var 11 mdr. og vejede lidt over 10 kg. Hun arvede storebrors Rømer King Plus - så han fik en ny autostol

Rømer KING Plus, Felix

Anmeld

22. april 2010

Vial

Er det at gå for meget på kompromis at købe autostole i Bilka? Jeg skal jo bruge to stk og synes det kunne være rart at nøjes med at slippe 500 kr pr. stol.... Undskyld jeg lige crasher tråden, men tænkte det jo er meget relevant, da Bilka har et okay udvalg i autostole.

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Jeg tror Laura bliver 10-11 måneder inden hun vokser ud af hendes nuværende stol, en Recaro Young Profi Plus med Isofix base, og så har jeg Recaro Young Expert stående klar til den tid. Det er nemlig så smart, at Isofix basen passer til den også

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2010

Frejasmor

Ja Freja er 8 mdr nu og synes det virker lidt klemt ved hendes skuldre, når jeg skal sætte hende ned i den...

Anmeld

22. april 2010

Frejasmor

KaMa skriver:

Er det at gå for meget på kompromis at købe autostole i Bilka? Jeg skal jo bruge to stk og synes det kunne være rart at nøjes med at slippe 500 kr pr. stol.... Undskyld jeg lige crasher tråden, men tænkte det jo er meget relevant, da Bilka har et okay udvalg i autostole.

helt i orden

Synes jeg har læst et sted at de vist er ok dem fra Bilka, men ved det ikke..

Anmeld

22. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic er ret lang, så han var omkring 7 mdr da vi var nødt til at skifte til den næste.

Selerne kunne ikke rykkeds længere og selerne må jo ikke gå ned bag ved skulderne - da de så ved sammenstød kvaser deres skuldre.

Kg mæssigt må han stadig god sidde i den 0-13 kg's, da han på gode dage vejer 10 kg og han bliver 20 mdr her 3 maj. Men han er 87 lang.

Anmeld

22. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

KaMa skriver:

Jeg synes Bilka's autostole er et fint alternativ, hvis man ikke lige står med et par tusind på lommen her og nu. Vi har selv en autostol til Mathilde fra Bilka, og den er ganske udemærket.

Dog har vi købt en Rømer babysafe til lillesøster, men hun kommer bestemt til at arve Mathildes nuværende stol fra Bilka når den tid kommer

Anmeld

22. april 2010

LinLin

KaMa skriver:

På mange områder vil jeg også gerne spare, men lige mht sikkerhedsudstyr vil jeg ikke!!! Tror altså ikke Bilkas er helt på "Højde" med Römer, Recaro og alle de andre "kendte" (har dog ikke undersøgt det!)

Du kan evt leje dem i Babysam

Anmeld

22. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mor til David skriver:

På mange områder vil jeg også gerne spare, men lige mht sikkerhedsudstyr vil jeg ikke!!! Tror altså ikke Bilkas er helt på "Højde" med Römer, Recaro og alle de andre "kendte" (har dog ikke undersøgt det!)

Du kan evt leje dem i Babysam

Er ret overbevist om at have læst et sted, at Bilkas autostole er ligeså gode som f.eks. Rømer.... Der er det ligeså meget mærket du betaler for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.