Termin i febuar 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2008

82Miraklet

Ja dem er jeg en af... naija skal være storesøster det er bare så stort...

Eftersom jeg har PCO er det ikke sådan ligetil og med efter piller i et år blev vi gravide med Naija og denne gang skulle der piller til i godt 6 mdr... Håber at den lille Blob vil vokse sig stor og stærk uden problemer..

Kærligst Maria 4+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Louise mortil4

Hey.

Det ser ud til at jeg også hører hjemme her.

Graviliteten er helt kommet bag på os efter et kondom der sprang og en fortrydelses pille der vist ikke har virket. Jeg har i hvertfald 3 svagt positive test indtil videre + ømme babser, kvalme og mega trathed. Skal til lægen på mandag.

Men nu hvor det er sket skal den lille da være så meget velkommen som sidste skud på vores familie, som udover mig selv Louise på 24 år, min mand Niels på 26 år også tæller vores store datter Freja fra 17 Februar 06 og de indtil videre mindste i familien vores tvillinge piger Lærke og Liv fra 24 Juli 07. Helt hvor langt henner jeg er og hvor mange rejer der er, er der ikke styr på endnu da jeg ikke har noteret sidste menses da jeg jo ikke skulle bruge det til noget, og efter som jeg ikke har været til scanning ved vi jo ikke om der er mere end 1 der gemmer sig der inde.

Knus Louise vist omkring 5+4 men det er ikke sikkert.

Anmeld

13. juni 2008

Drukmaasen1983

Hej.

Jeg hører også til herinde, dette er min 4.graviditet (3.barn) den kom noget bag på mig da jeg bruger p-piller men den er nu velkommen når den er der, jeg er alene mor.

Jeg har termin D.17 Febuar ifølge mens.

Jeg har Cecilie fra april 04 og Emilia fra Januar 06.

Knus Lene 4+3

Anmeld

20. juni 2008

Joan ( Smallie )

Jeg kommer vist også til at høre til her.

Har vist nok termin den 19 feb men har slet ikke været ved læge eller noget endnu. Men det kommer jo nok;)

Jeg har Niels fra 16/7-07

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.