Mælkebomben
Jeg har haft det på samme måde med Sofie. Hun blev ikke mæt, og det vær værst om aftenen...
Men så snakkede jeg med min fætters kone og hun havde også haft det på samme måde med sin søn. Og hun havde fået en opskrift af en diætist. Det var en blanding hun skulle spise, og som skulle give mere mættende mælk. Og det gør det også hos mig.
Mælkebomben
25 g smør
25 g kokosmel
25 g mandler
25 g sesamfrø
25 g græskarkerner
25 g durummel
Først rister du durummelet og smør på panden. Så tilsætter du de øvrige ingredientser som er blevet blendet/hakket forinden.
Heraf kan du spise 2 spsk morgen og aften. Men man må gerne spise det oftere hvis det er nødvendigt. Jeg spiste det før hvert måltid når det var rigtig slemt med sulten hos Sofie. Det hjælper ret hurtigt.
25 g smør
25 g durummel
25 g kokosmel
25 g mandler
25 g sesamfrø
25 g græskarkerner
Først rister du durummelet og smør på panden. Så tilsætter du de øvrige ingredientser som er blevet blendet/hakket forinden.
Heraf kan du spise 2 spsk morgen og aften. Men man må gerne spise det oftere hvis det er nødvendigt.
-------------------
Jeg fik opskriften engang af en på netbaby, der havde fået den af en diætist. Det skulle give en mere mættende mælk, og så smager det ikke så slemt som hvidtøl 
- Line
Anmeld