Skal/skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Torsdag i næste uge skal Jesse til tandlæge kl 12, så han har fri fra bh hele dagen. Når han er færdig tager vi et smut i Friheden. Nu er det sådan at vi overvejer at invitere en af hans legebuddies med, som vi så vil hente i bh når vi skal afsted. Men er det en god ide? Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Munder

Det kommer jo helt an på dig. Har du overskud til at holde styr på 2 små rødder, lyder det da som en rigtig god ide. Ungerne vil jo synes det er skønt at dele oplevelsen

Anmeld

22. april 2010

anna-jonas

Det lyder da som en alletiders ide.....................han vil da elske det, den unge mand...............og buddy'en.

Mette

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

Synes da I skal tage afsted. Det er jo helt op til dig...

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

Jeanne skriver:

Torsdag i næste uge skal Jesse til tandlæge kl 12, så han har fri fra bh hele dagen. Når han er færdig tager vi et smut i Friheden. Nu er det sådan at vi overvejer at invitere en af hans legebuddies med, som vi så vil hente i bh når vi skal afsted. Men er det en god ide? Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv

spring dog ud i det

Hvis jeg kan holde styr på 3 unger (en på 6 år,2 år og 7 mdr) kan du også sagtens holde styr på de to rødder (kun den ene der er min egen)

men selvfølgelig er det op til om du mener at du kan... det er forskellligt fra person til person

Anmeld

22. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det bliver nemt nok at holde styr på dem, for vi skal 3 voksne afsted Faktisk opfører de sig pænere når de er sammen end når de er hver for sig

Vender den lige med manden igen og så tror jeg vi tager ham med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.