maria82

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Stumpen

hvordan er det mon gået med Noah på sygehuset???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

82Miraklet

Stumpen skriver:

hvordan er det mon gået med Noah på sygehuset???

Hej

Super sødt af dig at spørge.

Jo tak det gik nu fint, men det blev besluttet at han skal opereres til efteråret og have fjernet den knude, da den kan gå hen og blive ondartet. Så nu afventer vi at høre nærmere og så skal jeg indstille mig på at jeg til efteråret skal indlægges med Drengen helt i Odense, så det bliver nogle dage MEGET alene... øv øv...

Nå, men han SKAL have fjertet den og så er det jo bare sådan. Rart nu endelig at vide hvad de har tæn kt sig og nu ved hvad vi kan forholde os til.

Endnu engang tak fordi du spurgte det varmer.

Knus knus

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Maria82 skriver:

Hej

Super sødt af dig at spørge.

Jo tak det gik nu fint, men det blev besluttet at han skal opereres til efteråret og have fjernet den knude, da den kan gå hen og blive ondartet. Så nu afventer vi at høre nærmere og så skal jeg indstille mig på at jeg til efteråret skal indlægges med Drengen helt i Odense, så det bliver nogle dage MEGET alene... øv øv...

Nå, men han SKAL have fjertet den og så er det jo bare sådan. Rart nu endelig at vide hvad de har tæn kt sig og nu ved hvad vi kan forholde os til.

Endnu engang tak fordi du spurgte det varmer.

Knus knus

Stakkels lille mand at skulle igennem dette..

Jeg forstår til fulde hvad du mener med indlæggelse.. Jeg var jo indlagt med stumpen da hun var lille og det kunne jeg slet ikke.. Så da det senere kom på tale at hun evt skulle indlægges igen gik jeg helt i baglås og det blev aftalt at Karsten skulle med hende, men det blev heldigvis ikke til noget.. Håber at jeg idag er lidt mere voksen og kunne klare det, hvis det skulle ske igen..

Men det var så lidt, det er altid rart at der lige er nogen der siger "hey hvordan står det til"...

Anmeld

23. april 2010

Munder

Puha sikke en omgang I er igennem. Håber på at sommeren bringer en masse medvind.

Anmeld

23. april 2010

Heidimed lea

åh hvor træls for jer,  bare så træls med syge børn, især når der er noget bekymrende, tænker på jer

knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.