Mathilde gik hjem i hjemmesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Stumpen

og så er det ikke engang lyv....

Jeg kan ikke finde hendes sko, så Mathilde henter vikaren, som siger at Mathilde lånte et par gummistøvler af børnehaven til fødselsdag, da hun ikke havde nogen med... Men hvor hendes sko var viste hun ikke... Der stod et par magen til Mathilde på A's plads, men der var ikke navn i og mener jeg har skrevet navn i , så jeg må jo vente og se om A-s mor vil kende til dem....

Måske mor-Anja her skal til at oppe sig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Heidimed lea

go historie, det er altså ikke altid nemt og finde ud af hvis der er hvis i BH..

ofte har jeg oplevet at et barn har fået en af især Rasmus sko med hjem så han kommer hjem i to størrelser.

håber i finder ud af det          knus Heidi

Anmeld

21. april 2010

Stumpen

Heidimed lea skriver:

go historie, det er altså ikke altid nemt og finde ud af hvis der er hvis i BH..

ofte har jeg oplevet at et barn har fået en af især Rasmus sko med hjem så han kommer hjem i to størrelser.

håber i finder ud af det         knus Heidi

Mathildes sidemand havde gummistøvler magen til Mathilde i vinters og i samme størrelse... En morgen tager hun gummirøjserne på og jeg siger at hun har grisetæer, hun tager dem af og tager dem rigtig på......næh... Hun havde to højrestøvler med hjem... Det skal siges at det var faren der havde hentet og at vi havde skrevet navn i dem  

Anmeld

22. april 2010

Munder

Ja det er fantastisk som ting kan forsvinde. Andrea er selv rigtig bange for at miste sine ting, så hun holder rigtig godt styr på det. Goggerne oplever nogle gange hun går ude i gardaroben og rydder op for alle de andre børn

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Munder skriver:

Ja det er fantastisk som ting kan forsvinde. Andrea er selv rigtig bange for at miste sine ting, så hun holder rigtig godt styr på det. Goggerne oplever nogle gange hun går ude i gardaroben og rydder op for alle de andre børn

Sådan en datter vil jeg også have.. TIng er væk for Mathilde selvom de ligger lige foran hende...

Anmeld

22. april 2010

lonemus

Munder skriver:

Jeg må osse tit lede hele garderoben igennem, men syntes dog alligevel hun er blevet god til at lægge tingene på hendes egen plads og ikke smide rundt med det!!

I dag kunne vi ikke finde Igglepiggle (dukkepige) hun havde haft med. Jeg sagde til hende, at hun altså blev nødt til at huske og lægge det ud. Hun må ikke tage legetøjet med ud, så det spurgte jeg slet ikke om. Jeg siger til en pædagog, at vi mangler den dukke og hvis de finder den de bare kan ligge den i garderoben - der stod navn på.

Kort efter kommer pædagogen løbende efter os og siger den ligger ude på bakken på legepladsen!?!?!? Det viser sig så, at 2 andre piger har hentet den inde i garderoben og taget den med ud, uden Stefanie har opdaget det. De fik pænt besked af pædagogen, at de måtte de altså ikke. Og Stefanie måtte jeg give en undskyldning, for et kunne hun jo altså ikke gøre for

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.