jeg hader...for sjov:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Muffinmus

Jeg har flere ting jeg hader, mest for sjov, dva ikke had, men ren og skær misundelse eller irritation:-)

F.eks

Jeg hader folk der formår at stege forårsruller UDEN at brænde dem på og hvor de tilmed rent faktisk  ER varme inden i.

Hader folk der kan løbe UDEN at blive fuldtstændigt postkasserøde i bærret og fører en fornuftig samtale der ikke går på--- pust, støn, grynt, av, fuck mand....GIIISP.

HAder folk der vender toliletrullen den forkerte vej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Tynen

Jeg hader bare at jeg ikke kan stoppe med at æde slik og chips før posen af tom
Hvorfor KAN jeg bare ikke nøjes med en 5-10 stykker??!
Jeg har hørt om andre der formår dette.

Anmeld

21. april 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Jeg hader bare at jeg ikke kan stoppe med at æde slik og chips før posen af tom
Hvorfor KAN jeg bare ikke nøjes med en 5-10 stykker??!
Jeg har hørt om andre der formår dette.

HA, vidste den ville komme fra dig:-)

Og det formår jeg faktisk, ved ikke lige hvorfor men jeg er god til at stoppe. Til gengæld skal jeg helst have 2-4 slags forskelligt slik at vælge i mellem.

Fundet noget mere at hade:

Dem der bare ser røvgodt ud om morgenen ved bare lige at ryste håret på plads og smile kækt... ADDDD

Anmeld

21. april 2010

Monica

MariaE skriver:

HA, vidste den ville komme fra dig:-)

Og det formår jeg faktisk, ved ikke lige hvorfor men jeg er god til at stoppe. Til gengæld skal jeg helst have 2-4 slags forskelligt slik at vælge i mellem.

Fundet noget mere at hade:

Dem der bare ser røvgodt ud om morgenen ved bare lige at ryste håret på plads og smile kækt... ADDDD

Bakker op om det med at ryste håret..

Ooogg...

Når Svigermor kommer med "gode råd"...

Tobias vågner efter kun 30 min i vognen, og jeg lige havde rettet an til en morf på sofaen...

Når der ikke er noget lækkert i skuffen, som i nu, og har spist en mars is i dag...

Anmeld

21. april 2010

ka li ja

hader at alt hvad der er lækkert er fedende...

hader at stå tidligt op

hader uanmeldte gæster

hader at svede

hader lortebleer

jeg kunne sikkert komme på meget mere, men heldigvis også ligeså meget jeg elsker

Anmeld

21. april 2010

Nadi

Jeg hader at jeg altid har lyst til at købe alt i H&M kataloget, både til mig og ungerne. Men har ikke pengene til det!

Jeg hader at opdage en fejl for sent. F.eks en stavefejl i en opgave, der er blevet afleveret.

Jeg hader når det begynder at regne i det sekundt jeg har fået pakket begge børn godt ind fordi vi skal ud at gå.

Anmeld

22. april 2010

linemus

Jeg hader beskidt service i vasken, hunde/kattelort på græsplænen og mine (heldigvis midlertidige) mange fysiske begrænsninger.

Anmeld

22. april 2010

linemus

Jeg hader også, når man har spist al kagen om formiddagen, for så er der ikke mere til om aftenen 

Anmeld

22. april 2010

birgittemarie

Jeg hader vores støvsuger og vil have en ny!!! Elendige, gamle apparat... Og jeg hader at være rasende og det er jeg lige nu. Lige ud i luften, uden grund møg gal!

Anmeld

22. april 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jeg hader vores støvsuger og vil have en ny!!! Elendige, gamle apparat... Og jeg hader at være rasende og det er jeg lige nu. Lige ud i luften, uden grund møg gal!

jamen hvad er du dog gal over sødeste??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.