så blev jeg endelig kaldt til forundersøgelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2010

ka li ja

jeg havde jo snakket med min læge i feb. om ikke han ville sende en henvisning til sygehuset mht min sterilisation.  Han sagde så der ville gå ca 2 måneder, så skulle det værte på plads.

da jeg så selv ringer til kvindeafdelingen i dag, siger de gudhjælpemig at der kan gå 20 uger eller mere, bare til en forundersøgelse.. hvor man skal snakke med narkoselæge og noget andet..

så jeg fik så snakket mig til om ikke de ville give mig besked hurtigst muligt, for jeg ville jo gerne ha operationen overstået inden jeg er færdig med at være sygmeldt. som er her midt i maj. hun sagde hun ville kigge på det

lidt over middag ringer hun så og spørger om jeg kan komme til forundersøgelse i morgen kl 11 fedt så sker der da endelig noget. men lidt træls at man selv skal sørge for at følge op på det, for at sørge for der sker noget.

men glæder mig bare til det er helt overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

linemus

Spændende. Hvad indebærer sådan en operation? Altså hvor slemt er det - også bagefter?

Line

Anmeld

21. april 2010

Grynt

Super fedt!! Jeg har også besluttet mig for at få en sterilisation. Gider ikke flere unger eller bekymringer.

Anmeld

21. april 2010

ka li ja

ja så er undersøgelsen overstået. skulle svarer på et tons spørgsmål. og måtte sidde og vente på sygehuset en time!!

nå men jeg skulle få brev i løbet af en uges tid om hvornår det bliver.

der er ikke de store problemer. skal vist holde mig i ro en times tid. men da de går ind fra navlen af, så skulle der ikke komme de store ar, og så skal man heller ikke holde sig sygemeldt så længe. så det er jo fedt

glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.