Missisipi muuuuud pie... LOL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sidder lige og ser Spise med Price... Ja - okay. Mad, kage osv. programmer, blir ALTID kørt ind herhjemme...

Men så laver de ALL AMERIAN foood idag. Og laver missisipi muuuud pie... SYGT... Amerikansk... en VULGÆR chokoladekage, souffleret med marshmellows og frostet med fuldstændig VULGÆR chokolade frosting (som man faktisk nok sagtens kunne bruge til at smøre en kage op...)

Den så edder bromeremer god ud. Tror jeg skal lave sådan en, en dag

Men altså - man skal nok så heller ikke spise et par dage efter fnis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Gellan

Zafir skriver:

Sidder lige og ser Spise med Price... Ja - okay. Mad, kage osv. programmer, blir ALTID kørt ind herhjemme...

Men så laver de ALL AMERIAN foood idag. Og laver missisipi muuuud pie... SYGT... Amerikansk... en VULGÆR chokoladekage, souffleret med marshmellows og frostet med fuldstændig VULGÆR chokolade frosting (som man faktisk nok sagtens kunne bruge til at smøre en kage op...)

Den så edder bromeremer god ud. Tror jeg skal lave sådan en, en dag

Men altså - man skal nok så heller ikke spise et par dage efter fnis.

Det lyder som en extreeeem kaloriebombe Synes ikke at jeg ville få mere end en eller to skefulde ned :p

Anmeld

20. april 2010

oo

kan du så ikke invitere Søren på besøg når du laver den? han har siddet og sukket og savlet mens vi så Prices

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

kan du så ikke invitere Søren på besøg når du laver den? han har siddet og sukket og savlet mens vi så Prices

Hehe... Jeg tror det bliver et barsels projekt... Eller en dag, hvor jeg lige har noget tid til at lave en ny kage. - Og nogen til at spise den med. Så må I komme på besøg. Så deler jeg den med Søren hehe...

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Gellan skriver:

Det lyder som en extreeeem kaloriebombe Synes ikke at jeg ville få mere end en eller to skefulde ned :p

ORK ja Det var det også... Hvorfor tror du amerikanerne ser sådan ud? haha...

Anmeld

20. april 2010

Gellan

Zafir skriver:

ORK ja Det var det også... Hvorfor tror du amerikanerne ser sådan ud? haha...

Ja, alle de der mud pies og den enorme frosting som de smider på kagerne må ha en del af skylden til deres mange deller Kender en amerikaner, der er her på AFSm og jeg kan blive helt chokkeret når han foræller om maden som de spiser derovre Portionerne er også GIGANTISKE "Only in America"  :p

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Gellan skriver:

Ja, alle de der mud pies og den enorme frosting som de smider på kagerne må ha en del af skylden til deres mange deller Kender en amerikaner, der er her på AFSm og jeg kan blive helt chokkeret når han foræller om maden som de spiser derovre Portionerne er også GIGANTISKE "Only in America"  :p

Ja... Mmm... Jeg ville falde død om. Jeg kan ikke spise særlig meget af gangen. Det lækre, med sådan nogen ting der, det er jo at man ikke beøver at spise særlig meget af gangen af den slags: MEN det gør amerikanere jo alligevel... mmm.

Anmeld

20. april 2010

Gellan

Zafir skriver:

Ja... Mmm... Jeg ville falde død om. Jeg kan ikke spise særlig meget af gangen. Det lækre, med sådan nogen ting der, det er jo at man ikke beøver at spise særlig meget af gangen af den slags: MEN det gør amerikanere jo alligevel... mmm.

Har det på samme måde Less is more, i hvert fald i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.