Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der blevet aftalt noget nærmere ang møde i odense, nu sidst i maj eller først i juni..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wildcats skriver: er der blevet aftalt noget nærmere ang møde i odense, nu sidst i maj eller først i juni..?
Næ det går vist sådan lidt i stå hele tiden
line melias mor skriver: jeg vil meget gerne ligge lejlighed til ved ikke hvor mange vi bliver men jeg bor i bolbro passer dog bedst mig først i juni
jeg vil meget gerne ligge lejlighed til ved ikke hvor mange vi bliver men jeg bor i bolbro passer dog bedst mig først i juni
Nu er jeg bare nysgerrig Er du fra Bobro eller tilflytter?Jeg er nemlig vokset op derude
TbCp skriver: Nu er jeg bare nysgerrig Er du fra Bobro eller tilflytter?Jeg er nemlig vokset op derude
jeg er tilflytter. har boet i dyrup næsten hele mit liv men bolbro er bare skønt
line melias mor skriver: jeg er tilflytter. har boet i dyrup næsten hele mit liv men bolbro er bare skønt
Ahh ja Dyrup er nu også et dejligt sted
TbCp skriver: Ahh ja Dyrup er nu også et dejligt sted
ja syntes det er et lækkert sted at vokse op men holder lidt på bolbro lige nu da vi har fået dagpleje plads og min skole ligger lige ved siden af. syntes også det er lækkert der er go gå afstand ind til min byen og lækre handlemuligheder. så gør det selvfølgelig heller ikke noget huslejen er billig og friluftsbadet og løvens hule ligger ved siden af
hvor bor i henad nu?
line melias mor skriver: ja syntes det er et lækkert sted at vokse op men holder lidt på bolbro lige nu da vi har fået dagpleje plads og min skole ligger lige ved siden af. syntes også det er lækkert der er go gå afstand ind til min byen og lækre handlemuligheder. så gør det selvfølgelig heller ikke noget huslejen er billig og friluftsbadet og løvens hule ligger ved siden af hvor bor i henad nu?
Åhh ja friluftsbadet... der har jeg tilbragt mange somre
Jeg bor ud af Kochsgade nu...
TbCp skriver: Åhh ja friluftsbadet... der har jeg tilbragt mange somre Jeg bor ud af Kochsgade nu...
glæder mig også rigtig meget til at skulle tilbringe mange timer derude med prinsessen tror det bliver et hit
ahh kochsgade det er simpelthen også super skønt dejligt roligt men stadig ikke langt fra alt
line melias mor skriver: glæder mig også rigtig meget til at skulle tilbringe mange timer derude med prinsessen tror det bliver et hit ahh kochsgade det er simpelthen også super skønt dejligt roligt men stadig ikke langt fra alt
Vi bor så på en sidegade til Kochsgade... elsker kvarteret herude... vi kan gå ind til byen på et kvarters tid... det er helt perfekt
Hej Piger.
Jeg håber at jeg snart får noget i Bolbro eller Dyrup, men nu må vi se. Lige nu bor jeg på Nyborgvej i km blokkende og er SÅ træt af det.
Men Var det ik en ide at finde en at mødes os fra fyn/odense...?
Knus møller82
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128