skal vi ikke mødes i odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

wildcats

er der blevet aftalt noget nærmere ang møde i odense, nu sidst i maj eller først i juni..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

TbCp

wildcats skriver:

er der blevet aftalt noget nærmere ang møde i odense, nu sidst i maj eller først i juni..?

Næ det går vist sådan lidt i stå hele tiden

Anmeld

22. maj 2010

TbCp

line melias mor skriver:

jeg vil meget gerne ligge lejlighed til ved ikke hvor mange vi bliver men jeg bor i bolbro passer dog bedst mig først i juni

Nu er jeg bare nysgerrig Er du fra Bobro eller tilflytter?
Jeg er nemlig vokset op derude

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

TbCp skriver:

Nu er jeg bare nysgerrig Er du fra Bobro eller tilflytter?
Jeg er nemlig vokset op derude

jeg er tilflytter. har boet i dyrup næsten hele mit liv men bolbro er bare skønt

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

line melias mor skriver:

jeg er tilflytter. har boet i dyrup næsten hele mit liv men bolbro er bare skønt

Ahh ja Dyrup er nu også et dejligt sted

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

TbCp skriver:

Ahh ja Dyrup er nu også et dejligt sted

ja syntes det er et lækkert sted at vokse op men holder lidt på bolbro lige nu da vi har fået dagpleje plads og min skole ligger lige ved siden af. syntes også det er lækkert der er go gå afstand ind til min byen og lækre handlemuligheder. så gør det selvfølgelig heller ikke noget huslejen er billig og friluftsbadet og løvens hule ligger ved siden af

hvor bor i henad nu?

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

line melias mor skriver:

ja syntes det er et lækkert sted at vokse op men holder lidt på bolbro lige nu da vi har fået dagpleje plads og min skole ligger lige ved siden af. syntes også det er lækkert der er go gå afstand ind til min byen og lækre handlemuligheder. så gør det selvfølgelig heller ikke noget huslejen er billig og friluftsbadet og løvens hule ligger ved siden af

hvor bor i henad nu?

Åhh ja friluftsbadet... der har jeg tilbragt mange somre

Jeg bor ud af Kochsgade nu...

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

TbCp skriver:

Åhh ja friluftsbadet... der har jeg tilbragt mange somre

Jeg bor ud af Kochsgade nu...

glæder mig også rigtig meget til at skulle tilbringe mange timer derude med prinsessen tror det bliver et hit

ahh kochsgade det er simpelthen også super skønt dejligt roligt men stadig ikke langt fra alt

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

line melias mor skriver:

glæder mig også rigtig meget til at skulle tilbringe mange timer derude med prinsessen tror det bliver et hit

ahh kochsgade det er simpelthen også super skønt dejligt roligt men stadig ikke langt fra alt

Vi bor så på en sidegade til Kochsgade... elsker kvarteret herude... vi kan gå ind til byen på et kvarters tid... det er helt perfekt

Anmeld

23. maj 2010

møller-82

Hej Piger.

Jeg håber at jeg snart får noget i Bolbro eller Dyrup, men nu må vi se. Lige nu bor jeg på Nyborgvej i km blokkende og er SÅ træt af det.

Men Var det ik en ide at finde en at mødes os fra fyn/odense...?

Knus møller82

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.