Alene hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Muslingen

Hej med jer.

Hvornår synes i at børn må være alene hjemme?

Jeg kender en, som synes det er ok at lade børnene være alene hjemme i en halv times tid men hun lige smutter på indkøb. Hendes børn er 4½ og lige fyldt 6.

Jeg synes det er for tidligt, men måske er jeg bare overpylret?

Kh Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Fines mor

Hmm jeg syntes det er for tidligt endnu, men måske om ca. 1 år - så vil jeg mene Josephine er klar til at være alene. Altså ikke så længe, men bare lidt;-)

Anmeld

21. april 2010

tumle81

Jeg synes det er alt for tidligt!!

Victoria har været alene hjemme i 5 min da jeg var udenfor og hænge vasketøj op! Hun skal bare lige kigge ud af vinduet på altanen, så kan hun se mig...

Skal jeg i vaskekælderen eller på vaskeriet, kommer de med. Jeg kan ikke have tanken om at der skal ske noget mens jeg er væk...

Knus Kathrina

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun har én gang prøvet at være alene hjemme, fordi hun insisterede på at hun var stor nok. Så mente far, at det var hun jo så

VI skulle over og hente pizza, så vidt jeg husker. Jeg gjorde så det at jeg ringede op fra min telefon til Toms og lagde den på bordet, på højtaler, så hun kunne tale til os hele tiden

Det gik rigtig fint, men jeg syntes ikke hun er stor nok til at være alene sådan rigtig. OMkring 7 år, vil jeg sige HVIS de selv føler sig klar.

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
tumle81 skriver:

Jeg synes det er alt for tidligt!!

Victoria har været alene hjemme i 5 min da jeg var udenfor og hænge vasketøj op! Hun skal bare lige kigge ud af vinduet på altanen, så kan hun se mig...

Skal jeg i vaskekælderen eller på vaskeriet, kommer de med. Jeg kan ikke have tanken om at der skal ske noget mens jeg er væk...

Knus Kathrina

Altså sådan der, har Idun også været 'alene'... HVis hun er alene hjemme med TOm og han er ude i værkstedet lidt. Men så kan hun jo bare rende ud til ham

Anmeld

21. april 2010

lene

Mathias har ikke været alene hjemme og det sker heller ikke før han over 7 år, som minimum syntes jeg de være 7 år

Anmeld

21. april 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Altså sådan der, har Idun også været 'alene'... HVis hun er alene hjemme med TOm og han er ude i værkstedet lidt. Men så kan hun jo bare rende ud til ham

Åhh ja, sådan har Josephine også været alene hjemme ;-) Nogle gange har hun set film, hvis vi har slået græs eller andet i haven. Når jeg taler om alene hjemme, så taler jeg om at tage væk fra vores matrikel

Anmeld

29. april 2010

Avi

Naja har været alene hjemme for første gang i går da hun var syg, jeg kørte David i Vuggestue, og Naja så film, hun  stod i døren sammen med Nanna - hunden og ventede på mig  så hun har da været lidt usikker, vi er så heldige at have Marco på 12 som godt kan passe de små en halv til hel times tid selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.