Selskabslokale til 50-60 mennesker i nærheden af Vallensbæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.845 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2010

K&S

Hej alle sammen

Er der nogen, der kender et lokale, hvor der kan være plads til 50-60 personer? Vi vil selv lave mad osv. så det drejer sig kun om selve lokalet...

Der er godt nok lang tid til, men er begyndt at tænke lidt over steder at holde barnedåb for så mange mennesker

Vi bor i Vallensbæk og lillemanden skal døbes i Vallensbæk Kirke, så det ville være super, hvis det var i omegnen...!

Håber der er nogen, der kan hjælpe? For jeg har googlet og der kommer ikke noget interessant op....

Mange hilsner Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Sommerfuglen.

I Albertslund er der noget der hedder Galgebakken, ved ikke om du kender det? - men der er der et stort beboerhus, der skal man vist bare bo der før man kan leje det, tror jeg  Hvis du kender nogen der bor i Galgebakken, eller nogen der kender nogen der bor i galgebakken, så kan de jo bare leje det for jer. Jeg har været til barnedåb i det beboerhus 2 gange, ved ikke om der er plads til 50-60, men der er meget plads. Så er der også oven på, og et dejligt stort køkken .

Anmeld

22. april 2010

K&S

Dennis'sPige<3 skriver:

I Albertslund er der noget der hedder Galgebakken, ved ikke om du kender det? - men der er der et stort beboerhus, der skal man vist bare bo der før man kan leje det, tror jeg  Hvis du kender nogen der bor i Galgebakken, eller nogen der kender nogen der bor i galgebakken, så kan de jo bare leje det for jer. Jeg har været til barnedåb i det beboerhus 2 gange, ved ikke om der er plads til 50-60, men der er meget plads. Så er der også oven på, og et dejligt stort køkken .

Tak tak

Vi kender desværre ikke nogen der bor derovre, men tak for forslaget...!

Katja

Anmeld

22. april 2010

K&S

Nogle andre der kender til et lokale, man kan leje?

Anmeld

19. maj 2010

K&S

Jeg prøver da lige igen - nogle der kender et sted, man kan leje?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.