En enkelt diller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

ooo

KatrineR skriver:

Ja det er helt ekstremt!!

altså - helt ærligt! - HVEM vil gerne have en fødselsdagskage hvor der er en kvindehånd omkring en P.. hvor der står "if you yank it, it will cum" - HAPPY BIRTHDAY AMY... ????

ik mig hvertfald..

Selvfølgelig vil du da gerne have sådan en smuk kage. Specielt hvis det er til en familiefødselsdag med bedsteforældrene og hele svigerfamilien

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

Metchen skriver:

Selvfølgelig vil du da gerne have sådan en smuk kage. Specielt hvis det er til en familiefødselsdag med bedsteforældrene og hele svigerfamilien

LOL... Yes of course! 

Nu er jeg den eneste i familien der kan finde ud af det kage-halløj, så er ikke så nervøs for hvad de ku finde på.. det er mere dem der skal passe på ikke at blive lidt for frække over for mig omkring deres fødselsdag.. LOL...

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

Ja - okay, måske har man ikke lyst til en mega een, der stikker op i luften fra kagen, som var det Empire State Builiding - men ideen er da simpelthen for sjov! Og jeg tror sgu godt jeg kunne finde på det hvis det var til en tøse-fødselsdag - mine veinder ville lægge flade af grin - og kæmpe om at få det brune håndtag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.