syntes at maven vokser langsomt 20+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.844 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2010

MetteMTH

kan ikke forstå maven ikke snart bliver større

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

lucas<3

jeg var næsten heller ikke større da jeg var omkring uge 20. men det er meget normal sagde hende der skannede mig.. men bare vent det kommer inden længe.

Anmeld

20. april 2010

MetteMTH

luppe-laban skriver:

jeg var næsten heller ikke større da jeg var omkring uge 20. men det er meget normal sagde hende der skannede mig.. men bare vent det kommer inden længe.

okay..  Men kan også være at jeg slet ikke lægger mærke til at jeg vokser.

Anmeld

20. april 2010

mortilfreja

Min mave begyndte først at vokse da jeg var i uge 16 så det er meget forskelligt hvor hurtigt kvinders maver bliver store.. Din mave ligner meget min i uge 20..

Anmeld

20. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mette88 skriver:

Jeg synes at du har en fin lille bule

Husk at maver vokser forskelligt, og du skal nok nå at få en større mave - tro mig. Lige pludselig går det stærkt.

Hvis det kan 'trøste' dig, så har jeg en veninde der lige pt. er i uge 27, og hendes mave er på størrelse med din... Og hun er jo alligevel 1½ md længere henne end dig, så bare rolig

Anmeld

20. april 2010

MetteMTH

Mathildesmor skriver:

Jeg synes at du har en fin lille bule

Husk at maver vokser forskelligt, og du skal nok nå at få en større mave - tro mig. Lige pludselig går det stærkt.

Hvis det kan 'trøste' dig, så har jeg en veninde der lige pt. er i uge 27, og hendes mave er på størrelse med din... Og hun er jo alligevel 1½ md længere henne end dig, så bare rolig

Det var da vildt med din veninde..  Syntes at hen på aften er jeg lidt fed.. Men ellers ikke fra morgen af der er den sunket ned

Anmeld

20. april 2010

Faith

Mette88 skriver:

Jeg var heller ikke større da jeg var i uge 20, og jeg venter endda tvillinger. Men så skal jeg da ellers lige love for det tog til fra uge 21. Det er utrolig individuelt hvor meget og hurtigt man vokser. Og du ser ud til at have en lang overkrop ligesom mig, og så har de meget mere plads at boltre sig på.

Anmeld

20. april 2010

smillaluna skriver:

Jeg var heller ikke større da jeg var i uge 20, og jeg venter endda tvillinger. Men så skal jeg da ellers lige love for det tog til fra uge 21. Det er utrolig individuelt hvor meget og hurtigt man vokser. Og du ser ud til at have en lang overkrop ligesom mig, og så har de meget mere plads at boltre sig på.

Ihh!!! Sikke en dejligt profilbillede du har fået på!

Din mave vokser da bare så flot......

Anmeld

20. april 2010

Mette88 skriver:

Det var da vildt med din veninde..  Syntes at hen på aften er jeg lidt fed.. Men ellers ikke fra morgen af der er den sunket ned

Ja, det er lidt underligt - specielt når der ikke er mere end 3 uger imellem hende og jeg. Min mave bulede allerede godt ud i uge 13.

Jeg tror det har lidt at gøre med, at hun normalt er en meget slank pige - hun har ikke et gram der sidder forkert (i modsætningen til os andre)

Anmeld

20. april 2010

Faith

Mathildesmor skriver:

Ihh!!! Sikke en dejligt profilbillede du har fået på!

Din mave vokser da bare så flot......

Tak ska du ha. Ja der begynder at ske noget nu, langt om længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.