som overskriften lyder har jeg jo tidligere oprettet et indlæg om at mig og faren flyttede fra hinanden mellem jul og nytår..
vi har dog valgt at han skal komme i weekenderne, og vi vil prøve at få det til at fungere på den måde...
det har været lidt op og ned, og starten skulle vi begge jo lige vænne os til at det kun var i weekenderne.. og det kunne godt skabe nogle diskutioner, da det var svært at nyde tiden man havde..
Men nu går det bare super godt.. vi har lært at nyde vores weekender sammen, og han er begyndt at tage sofie rigtig meget.... men men men hun vil dog kun spise hvis det er mor der giver mad, og hun vil kun have mor vil putte hende ( det tager vi bare med) men udover det er han rigtig dejlig til at hjælpe..!!
Har snakket med min sagsbehandler på kommunen om det vi gør er noget man må selvom jeg får som enlig mor.. og det må man gerne.. det har intet at sige.. for jeg har alligevel alle udgifter, og han er der kun i weekenderne (synes lige jeg ville komme med den, inden nogen måske siger at man ikke må når man kalder sig enlig)
jeg synes nu at jeg er enlig, da jeg har hende hele tiden... selv i weekenderne har jeg hende jo meget fordi hun er så tæt knyttet til mig..!!
Ved ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg, men synes bare at jeg ville fortælle hvordan det går med os...
og kan kun sige at det går godt, og vi har snakket om at flytte sammen igen på et tidspunkt, når han har noget fast at tage fat i.. og har betalt noget at sin uheldige gæld...
tusind tak fordi at du ville læse med så langt..
Knuzz Fra Sofie og Gitte....
Anmeld