Lås på barnevognen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.833 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. april 2010

MorTilGustav

Har I det? Skal til babysvømning for første gang i dag og kan nu se på deres hjemmeside at der står at man skal huske lås hvis man parkerer vognen udenfor  Det har jeg altså ikke så ka være jeg må bruge min slynge i dag i stedet for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Gittemor09

MorTilGustav skriver:

Har I det? Skal til babysvømning for første gang i dag og kan nu se på deres hjemmeside at der står at man skal huske lås hvis man parkerer vognen udenfor  Det har jeg altså ikke så ka være jeg må bruge min slynge i dag i stedet for..

har godt nok heller aldrig skulle låse min barnevogn..!! troede man kunne få den lidt med derind af..!! det kan man ihvertfald hernede...

men lyder nu fornuftigt med en slynge istedet for.. bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er der ingen der har et link til en barnevognslås? Jeg ved Ayasmor havde en ihvertfald...

Anmeld

20. april 2010

MorTilGustav

Gittemor09 skriver:

har godt nok heller aldrig skulle låse min barnevogn..!! troede man kunne få den lidt med derind af..!! det kan man ihvertfald hernede...

men lyder nu fornuftigt med en slynge istedet for.. bare for en sikkerheds skyld...

jeg havde slet heller ikke tænkt på det før nu, men det er så også i GellerupParken så der skal man sgu passe på sine ting...  håber bare jeg kan undvære min lift dernede. aner ik hvordan babysvømning foregår så er ret spændt på hvordan man håndterer baby osv i omklædningen

Anmeld

20. april 2010

Gittemor09

MorTilGustav skriver:

jeg havde slet heller ikke tænkt på det før nu, men det er så også i GellerupParken så der skal man sgu passe på sine ting...  håber bare jeg kan undvære min lift dernede. aner ik hvordan babysvømning foregår så er ret spændt på hvordan man håndterer baby osv i omklædningen

hvis du er alene (og ikke har mulighed for at få en hjælper med) vil jeg råde dig til at gøre den lille klar først.. de har puslepuder (skulle de gerne have) du kan lægge den lille på, men du så bagefter gør dig selv klar... og så omvendt når i har været i vandet..!!

vil råde dig til at være der i god til (omkring ½ time før) for det kan jo godt tage lidt tid alligevel...

hernede har de badekar man kan bade dem i.. det er lidt nemmere end at stå med dem på armen..!!

Anmeld

20. april 2010

N&J

Gittemor09 skriver:

hvis du er alene (og ikke har mulighed for at få en hjælper med) vil jeg råde dig til at gøre den lille klar først.. de har puslepuder (skulle de gerne have) du kan lægge den lille på, men du så bagefter gør dig selv klar... og så omvendt når i har været i vandet..!!

vil råde dig til at være der i god til (omkring ½ time før) for det kan jo godt tage lidt tid alligevel...

hernede har de badekar man kan bade dem i.. det er lidt nemmere end at stå med dem på armen..!!

Jeg ville faktisk gøre det omvendt, hvis der er pusleborde inde i rummet til babysvømning, de er der nemlig her i esbjerg, så kan den lille nemlig ligge på en puslehynde mens man bader eller sidde i kravlegården og så tager man bare sine ting med og gør den lille klar derinde, så er man også sikker på at baby ikke fryser.. 

Anmeld

20. april 2010

hc=k

MorTilGustav skriver:

Hej. Jeg har ikke læst alle svar, men vil bare lige sige at selvfølgelig skal du da have en lås på din barnevogn..

HVIS nu din barnevogn blever stjålet er der ingen forsikring der dækker hvis du ikke har haft den låst. Det er ligesom at have en cykel.

Jeg kunne aldrig drømme om at stille min barnevogn nogle steder uden at låse den.

Anmeld

20. april 2010

dorthemus

hc=k skriver:

Hej. Jeg har ikke læst alle svar, men vil bare lige sige at selvfølgelig skal du da have en lås på din barnevogn..

HVIS nu din barnevogn blever stjålet er der ingen forsikring der dækker hvis du ikke har haft den låst. Det er ligesom at have en cykel.

Jeg kunne aldrig drømme om at stille min barnevogn nogle steder uden at låse den.

Låser du den med en alm. cykellås eller.....

Anmeld

20. april 2010

hc=k

dorthemus skriver:

Låser du den med en alm. cykellås eller.....

Ja det gør jeg, men den skal selvfølgelig være godkendt.

Anmeld

20. april 2010

dorthemus

hc=k skriver:

Ja det gør jeg, men den skal selvfølgelig være godkendt.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.