Padwico baby alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.497 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2010

NoName

Jeg har forelsket mig lidt i den der hedder 938.

Hvem har erfaringer med dem???

Er de gode eller spild af penge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

L-Mortil3

noname skriver:

Jeg har forelsket mig lidt i den der hedder 938.

Hvem har erfaringer med dem???

Er de gode eller spild af penge???

En i min mødregruppe har den, hun er rigtig glad for den, det er super smart den er så lille, den er også rigtig god til at opfange bejs, da den kan være alt fra supersensitiv til stokdøv Jeg har lånt den et par gange og har faktisk besluttet mig for at købe den

Anmeld

20. april 2010

NoName

Line&Liam skriver:

En i min mødregruppe har den, hun er rigtig glad for den, det er super smart den er så lille, den er også rigtig god til at opfange bejs, da den kan være alt fra supersensitiv til stokdøv Jeg har lånt den et par gange og har faktisk besluttet mig for at købe den

Super, synes den er vildt smart når man læser om den, men det er de jo alle sammen...

Har også overvejet en af dem med kamera men, det er måske også lidt meget at gøre ud af det...

Mange tak for svar Line

Anmeld

20. april 2010

L-Mortil3

Jeg kiggede både på den og på BEABA HD digital babyalarm (Som faktisk er som superNova bare billigere, men må indrømme efter de gode erfaringer hun havde, og så størrelsen så blev det den der bliver bestilt

Vi overvejede også kamera, men Liam sover alligevel altid hvor jeg kan se ham, og så synes jeg det virkede lidt for paranoia

noname skriver:

Super, synes den er vildt smart når man læser om den, men det er de jo alle sammen...

Har også overvejet en af dem med kamera men, det er måske også lidt meget at gøre ud af det...

Mange tak for svar Line

Anmeld

20. april 2010

patella

Vi har Padwico 938 og er bare så glad for den - af netop alle de grunde I skriver plus lidt til... Den er lille, den har temperaturmåler, så man kan se om der er blevet alt for varmt ude ved bebs (eller det modsatte naturligvis), den har vibrator, dvs at hvis du går og støvsuger f.eks. og ikke kan høre den, så sætter du den bare på vibrator, hænger den i lommen og så kan du alligevel følge med i bebs´ vibrationer  jeg vil stærkt anbefale den... 

Anmeld

20. april 2010

tb

følger lige med her, da vi os står og skal have købt en baby alarm snart  vi havde snakket om super nova, men den har vores nabo, og han siger at den har det med at opfange signaler fra rundt omkring.. vi har et plejehjem under 100 meter herfra..

hvor kan den købes, den i omtaler skulle være super god??

kh tina

Anmeld

20. april 2010

patella

Vi købte den i Babysam...

Anmeld

20. april 2010

NoName

tb skriver:

følger lige med her, da vi os står og skal have købt en baby alarm snart  vi havde snakket om super nova, men den har vores nabo, og han siger at den har det med at opfange signaler fra rundt omkring.. vi har et plejehjem under 100 meter herfra..

hvor kan den købes, den i omtaler skulle være super god??

kh tina

Jeg har set den i Baby Sams nye 2010 II katalog, så mon ikke den kan købes der???

Anmeld

20. april 2010

tb

tak for svar.. tjekker lige Baby Sam's hjemmeside

Anmeld

20. april 2010

Anne85

Fandt lige denne side http://www.barntrygghet.se/visa_produkt.asp?t=Padw ico+babyalarm+926&id=819&lang=da ....det er så den mere avancerede model der herhjemme koster 1500.... den koster 1695 og jeg går ud fra at det er svenske kroner... er det rigtigt så koster den kun 1250 kr og forsendelsen til danmark er 33 kr

Eller der det mig de rikek er helt ordentlig vågnet op endnu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.