Lige et ? fra mig igen igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. april 2010

iln

Ej det er jo ved at blive pinligt. Alle de indlæg på så få dage

Hvad sætter I jeres kager på? Jeg har jo en kage til en fødselsdag her på lørdag og ved ikke lige hvad jeg skal stille kage på. Det skal være noget hun bare kan smide ud bagefter helst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg snupper altid en frugtkasse i tykt pap henne i netto... Så klipper jeg bunden ud og beklæder den med sølvpapir. Det virker rigtig fint og man kan lave den i størrelse og form, præcis så det passer til kagen

Anmeld

19. april 2010

ekzunz

Hvad med et stykke pap beklædt med sølvpapir/staniol?

Anmeld

20. april 2010

iln

Zafir skriver:

Jeg snupper altid en frugtkasse i tykt pap henne i netto... Så klipper jeg bunden ud og beklæder den med sølvpapir. Det virker rigtig fint og man kan lave den i størrelse og form, præcis så det passer til kagen

Super... jeg må et smut i Netto

Anmeld

20. april 2010

Jordbærpigen

Zafir skriver:

Hvad gør du så for at kagen ikke skal hænge i sølvpapiret, når den skæres ud? Ik så fedt hvis folk lige får lidt papir med på tallerkenen

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MissSmile26 skriver:

Hvad gør du så for at kagen ikke skal hænge i sølvpapiret, når den skæres ud? Ik så fedt hvis folk lige får lidt papir med på tallerkenen

Ikke rigtig noget. Det plejer ikke at være noget problem faktisk?...

Jeg laver kagen på den der pap-sølvpapirsplade. Så jeg flytter den ikke.

Anmeld

20. april 2010

quity

Prøv at drysse pladen (pap med staniol) med flormelis eller andet så det ik klistre fast hvsis det er et problem

Anmeld

20. april 2010

Jordbærpigen

quity skriver:

Prøv at drysse pladen (pap med staniol) med flormelis eller andet så det ik klistre fast hvsis det er et problem

Super tak. Ikke at jeg har prøvet at det skete, men tænkte bare, at det måske kunne forekomme

Anmeld

20. april 2010

Gellan

iln skriver:

Ej det er jo ved at blive pinligt. Alle de indlæg på så få dage

Hvad sætter I jeres kager på? Jeg har jo en kage til en fødselsdag her på lørdag og ved ikke lige hvad jeg skal stille kage på. Det skal være noget hun bare kan smide ud bagefter helst.

Jeg har forskellige plader, som jeg bruger Min svigerfar har lavet dem til mig, de ar lavet af det samme materiale som plastikskærebrætter, og jeg har dem i mange forskellige størrelser

Men jeg har før brugt noget tykt pap. Skærer to ens stykker, som passer til kagen, og så lægger jeg dem, så at "rillerne" krydser hinanden, så kan der ikke gå noget galt Har før oplevet, at pappet er blevet "bøjet" eller overbelastet, og ja, så endte kagen lidt som Titanic, knækkede mit over og faldt ned. Og så pakker jeg dem bare ind i staniol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.