Ny i den her kategori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Dictes mor

Jeg har ikke før skrevet inde i den her kategori, og ved ikke om jeg er velkommen her overhovedet, men jeg fødte for en måned siden, og har egentlig tabt næsten alt det, som jeg tog på i min graviditet, men jeg vil gerne tabe mig minimum 6 kg mere. Så jeg prøver at følge lidt med herinde og se om I har gode fif osv. Jeg var selv en inkarneret løber før graviditeten og jeg har været afsted to gange ind til videre. Derudover rider jeg og går til agility med hunden og så skal jeg starte til efterfødselsgymnastik i overmorgen, for bækkenbunden er slet ikke som den plejer, ups... Det skal lige trænes.

Nå jeg håber at kunne snakke med jer herinde både når det går godt, og når jeg falder i. For jeg er meget mad glad og jeg har en svaghed for usundt mad... hmm, måske vi kan hjælpes med at tabe de ekstra kilo, det håber jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

slettet_7530

Velkommen til, selvfølgelig er du velkommen.

Superflot at du næsten allerede nu er tilbage på startvægten og tillykke med babyen iøvrigt.

Ens krop bliver eller føles i hvertfald lidt tungere når man har født et barn, men alt andet ville også være mærkeligt.

De 6 kilo skla du hurtigt komme af med, og fedt at du allerede er igang med at løbe igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.