Hej MoarJ
Når du skriver at du har svært ved at knibe, er det så fordi du simpelthen ikke får det gjort, eller er det fordi du har decideret svært ved det?
Efter jeg havde født var mit knib fuldstændig væk, hvilket betød at jeg havde meget svært ved at holde på noget, både for og bag. Jeg var inde forbi Skejby Universitetshospital og fik en henvisning til en fysioterapeut, der har hjulpet mig.
Ens knib skal trænes og holdes ved lige, men det kan godt være svært at komme i gang igen efter en fødsel. For mit vedkommende kan jeg faktisk ikke længere bruge det "traditionelle" knib. Muligvis kunne jeg heller ikke før fødslen, muligvis er det fordi der er blevet skadet nogle nerver. Lige gyldigt hvad grunden er, har fysioterapeuten hjulpet mig til at finde en alternativ måde, hvor jeg nærmest kniber fra siden. Jeg kan stadig godt have svært ved at holde i de mest udsatte situationer, men som det ser ud lige nu, er det til at leve med :-)
For at opsummere, så er løsningen som tidligere svarer skriver at træne, men hvis du intet får ud af det, synes jeg du skal snakke med din læge om du kan få hjælp til genoptræning.
Anmeld