Suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Linekocemba

Var til scanning i tirsdags, scanningen viste desværre en MA. (havde en spontan abort i aug sidste år)  Suk. Fik så en udskrabning onsdag...

Fik stærke smerter lørdag med voldsom blødning..

Ringede til lægevagt søndag morgen. Blev sendt til scanning på modtagelsen.

Værste frygt bekræftet sad 3.5 cm væv der ikke var fjernet. Udover det sys han at det så meget mærkeligt ud det væv, det samme havde lægen ved tirsdags scanningen sagt. Fik så endnu en udskrabning igår. Men skal nu gå og vente 14 dage! på svar på hvad det væv kan være. I det det ikke ligner alm. graviditets væv.. Prøvede at spørge lidt ind til det igår hvad det dog ku være. men intet svar. suk..

Forfærdelig omgang at skulle igennem igen, ikke bare at der ikke kommer nogen blopper, men også en forfærdelig ventetid.

Krydser såen for at de nu har fået alt ud og at det dumme væv ikke er noget alvorligt. Men baby planer er lagt lidt på hylden. Tør simpelthen ikke mere lige det næste stykke tid.

Ville ikk så meget med dette indlæg. Måtte bare have tankerne ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Mor til matilde og gustav

årh det er jeg bare ked af at hører,tænker på jer  men det skal nok lykkes med at få en bette blopper engang, uden tvivl.

du skal bare tænke på at grunden til at man mister er pga barnet ikke har udviklet sig som det skal, og det er da trods alt bedre ikke at få et barn, end at få en der måske er meget syg, handicappet eller lign.

ved godt det er svært, har selv prøvet at miste og det er bare super hårdt og det tager noget tid at komme ovenpå, men værd god til at snakke med nogle om det, og du er også velkommen til at bruge mig, selv om vi ikke kender hinanden;-)

ud over det så håber jeg også det væv de har fundet ikke er noget alvorligt, men det tror jeg hellere ikke det er;-)op med humøret, det hele skal nok gå;-)

knus marie

Anmeld

19. april 2010

blomst84

Åhh nej får helt tåre i øjene  jeg føler virkelig med dig... har selv haft en SA 2 gange og det er virkelig hårdt! Håber virkelig for dig at vævet ikke er noget alvorligt så du ikke skal tænke på det... Jeg kommer selv videre efter mine SA`er ved at snakke det til døde... Det hjælper mig rigtig meget... Men ja det er svært a,t skrive noget som hjælper dig   du får et kæmpe kram herfra 

Anmeld

19. april 2010

Assi

herfra!

Anmeld

19. april 2010

Vial

Hvor er det hårdt og hvor er livet en bitch nogle gange. Føler med jer. Min veninde har gennemgået samme forløb tidligere på året - dog trukket meget længere ud. De mistænker nok noget mola. En slags celleforandring man kan få i forbindelse med en MA. Så vævet skal undersøges. Det forklare, at de synes, det så mærkeligt ud. Sådan undersøgelse kan vel sagens tage et par uger. Krydser fingre for at der ikke skal være mere rod med det - og du snart får lov at få en graviditet, som giver jer et lille ønskebarn.

Anmeld

19. april 2010

Mettemus

Puha, det var da en voldsom omgang. Sender et kæmpe kram og håber at i får et positivt svar om 14 dage (1. så positivt som det nu kan være alt taget i betragtning og 2. 14 dage lyder som fuldstændig urimelig lang tid, hvordan kan det vare så længe?)´

Anmeld

19. april 2010

LinLin

Årh altså Det er jeg ked af at høre!

Anmeld

19. april 2010

Riksen

Åh nej, hvor må det være hårdt at skulle kæmpe med så mange ting på en og samme tid. Jeg føler virkelig med dig og håber, at du får masser af omsorg og støtte.

Livet er ikke fair, men der er altid sol bag en grå himmel - husk på det! Det du går igennem er trist og sørgeligt, og du skal have lov til at græde og rase, men lykken skal nok tilsmile dig på et tidspunkt - det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.