Oktober børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Patrick07

Ville bare lige høre hvor mange der venter børn i Oktober og hvor store er jeres maver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

anja1116

hej jeg venter også barn i oktober, har termin d. 9. Man kan ikke se noget endnu på mig, men jeg er også 1. gangsfødende. Glæder mig dog rigtig meget til maven begynder at vokse

Var til første besøg hos jordemoder i dag. Hun sagde, at alt var super og fik også lov til at høre hjertelyd, hvilken fantastisk oplevelse

Anmeld

21. april 2010

oo

jeg venter barn 13. oktober og min mave vokser stødt (den kan beskues inde under mavebilleder ). Jeg har dog stadig ikke taget på, så det er jo fint nok

Anmeld

21. april 2010

ida_fyn

Hej. Jeg venter barn den 21 oktober. Det er mit første barn så det er ikke meget man kan se endnu, men synes at jeg kan begynde at mærke lidt på maven.

Anmeld

22. april 2010

Christina31

Jeg venter barn nr. 3, og min mave er allerede vokset rigtig meget. Kan slet ikke være i mit normale tøj mere.

Vægten er allerede steget fra 58 til 63,5 kg. Det går alt for hurtig, så er lidt bange for, at jeg ender som flodhest.

Anmeld

22. april 2010

Tama

Jeg har termin den 19 oktober og min mave er ikke vokset vildt meget men en smule og er begyndt at købe ventetøj ...

Om aftenen kan jeg sagtens se jeg er gravid det er vildt så oppustet maven er men har tage ca 2 kg på indtil nu 

Knus

Anmeld

23. april 2010

misslea

hejsa

Jeg har termin d. 4. okt - og jo da... man er SLET ikke i tvivl om at der gemmer sig en lille bebs i min mave...!!!

Den er efterhånden ret rund og fin, og strutter en del (efter min mening)... hehe

Kærllig hilsen fra Lea 16+4 (og som skal til 1. jordmoderbesøg i dag) uuhhh spændende!!

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Årh TILLYKKE til jer alle sammen  Jeg har selv termin d. 4 Oktober med barn nr. 2 (har allerede Patrick på 3 år) også var vi til fostervandsprøve igår, hvor de kunne se det var en lille Basse mand der ligger dr inde JUBIIIIII  Har allerede taget 4 kg på ca... og man kan da fornemmen en lille rund mave på mig... Men mest op aftenen

Anmeld

10. maj 2010

Heidi85

hej

jeg har termin den 29 oktober første barn så er rimelig meget spændt. Ingen tvivl om der gemmer sig en lille inde i maven den er så småt ved at bule ud.

kærlig hilsen heidi

Anmeld

10. maj 2010

Siber

Jeg har også termin i Oktober, nærmere den 29 okt, men da det bliver PKS så bliver det jo lidt før. Det er nummer 3, og jo jeg ser gravid ud, tror jeg har taget 3 kg på

Knus Siber 15+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.