Sjove Spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Loa

Zafir skriver:

Koldskål - men så er jeg vidst livstids-gravid hehe...

Wuhu jeg er ikke den eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Risen

Zafir skriver:

Hehe Godt kort

Meget, men tror jeg venter med at bruge det til det virkeligt at nødvendigt .. Har allerede plaget ham om at købe jordbærtærte med hjem på grund af en VIS PERSON skrev det i en debat.. Du er altså farlig for min graviditet  

Anmeld

19. april 2010

Vidunderligeunger

Loa skriver:

Hmm ved ikke om jeg har fået specielle spisevaner, syntes bare jeg har perioder hvor jeg gerne vil have det samme hele tiden.... F.eks. havde jeg en periode med nutella, så blev jeg træt af det.. Så blev det syrlige vingummi bånd, og nu er det sodavandsis og koldskål

åhr ja!!! koldskål er nok bare det BEDSTE i verden.. 

jeg spiste/drak 1½ liter i foregårs 

Anmeld

19. april 2010

Lou87

Sjovt emne, godt fundet på

Jeg synes ikk jeg har noget bestemt her under graviditeten, det skifter lidt i perioder sys jeg... Har både haft stor trang til Mars is, Hindbær brus og bolsjer. Plus så har jeg haft meget med og ha lyst til en ting meget kraftigt li pludselig..

Jeg undrer mig over endnu ikk og ha syntes jeg har haft decideret ÆDEFLIP.. Altså at jeg spiser mere osv... Og jeg er over halvt henne nu. Er der nogen der heller ikk har oplevet det endnu ??

Ikke at jeg ska brokke mig, vægten er da pæn nok så hihi

Anmeld

19. april 2010

Loa

BlyViol skriver:

åhr ja!!! koldskål er nok bare det BEDSTE i verden.. 

jeg spiste/drak 1½ liter i foregårs 

Ha ha godt gået

Jeg klarer en skål om dagen

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg kunne spise jordbær og vandmelon konstant, og hjemmelavede kyllingeburgere

Åhh en kyllinge burger kunne jeg godt spise hmm det tror jeg vi skal havde i aften ha ha tak for det :)

Anmeld

19. april 2010

Sommerfuglelarven

Diana... skriver:

Åhh en kyllinge burger kunne jeg godt spise hmm det tror jeg vi skal havde i aften ha ha tak for det

Det er også super godt, og jeg fik også selv lyst til det, da jeg skrev det

De er ekstra gode hvis man kommer lidt knust chilli på kyllingen, guacamole som smørelse på brødet, og røde peberfrugtestrimler, og så bruger Schulstads rugboller som burgerboller - mums!

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Meget, men tror jeg venter med at bruge det til det virkeligt at nødvendigt .. Har allerede plaget ham om at købe jordbærtærte med hjem på grund af en VIS PERSON skrev det i en debat.. Du er altså farlig for min graviditet  

Sooooorry...

(er ved at lave en kæmpe en til arbejdet i morgen stemmegruppen har præmiere på et eller andet halløj... Men altså en jordbærkage, med lyserødt fondant og stemmelæber på toppen hehe).

Anmeld

19. april 2010

oo

jeg har også mest perioder med den samme ting. i starten var det pølsehorn fra føtex på trods af intens kvalme og opkastninger!

min søster spiste minimum een agurk om dagen i sin graviditet og idag er Carla (der kom ud af det) fuldkommen syg med agurker....der er altid et bidemærke i agurkerne hjemme ved dem, fordi hun er begyndt på dem allerede i indkøbsvognen

Anmeld

19. april 2010

*A*

Jeg er begyndt at drikke mælk, hvilket jeg aldrig har gjort før. Det er som om at min krop higer efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.