Aporpos tykke børn...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Honningblomst

Nu var jeg lige inde på en lettere barndom og tjekke mine unger og to af dem er sgu for tunge og efter bmi beregning overvægtige...passer dog ikke helt med virkeligheden..

Har I været inde og tjekke jeres?

Og så må jeg lige sige at min ældste søn har taget 5,5 kg på, på 4 måneder...og det er så godt... 7 cm har han også taget på, næsten værre når de ikke er store nok end hvis de er robuste.

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Munder

Har lige tjekket. Ganske som forventet ligger min datter på 3½ år lige på grænsen til at være undervægtig. Hendes bmi er 14 og hun ville være undervægtig ved 13,8.... Så ingen overraskelser der, da hun er en bette fis, og vi har været til diverse vægtkontroller med hende siden hun var helt lille.

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Munder skriver:

Har lige tjekket. Ganske som forventet ligger min datter på 3½ år lige på grænsen til at være undervægtig. Hendes bmi er 14 og hun ville være undervægtig ved 13,8.... Så ingen overraskelser der, da hun er en bette fis, og vi har været til diverse vægtkontroller med hende siden hun var helt lille.

Min søn lå også som undervægtig indtil i efteråret... ikke sjovt når ikke deres vækst er som den burde...håber det lille pus vokser sig fra det..

Knus..

Anmeld

19. april 2010

3rollinger

Mine paa 3,5 og 5,5 aar er vist begge to normalvaegtige. Og de ser ogsaa saadan ud saa ingen overraskelser her.

Ved dog ikke deres helt praecise hoejde, det kan godt svinge et par cm i forhold til hvad jeg har skrevet.

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

jeg aner simpelthen ikke hvad mine børn vejer eller hvor store de er men med et kig på dem tror jeg det er nogenlunde normalt. den store dreng blev målt og vejet for ½ år siden og der var alt okay. den yngste er lidt lille af vækst....men kommer efter det. så det er ikke noget jeg bekymrer mig om endnu.

Anmeld

19. april 2010

Munder

... skriver:

Min søn lå også som undervægtig indtil i efteråret... ikke sjovt når ikke deres vækst er som den burde...håber det lille pus vokser sig fra det..

Knus..

Tak. Det værste er nu, når hun er syg og så begynder at tabe sig, for det må hun absolut ikke.

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

nutche skriver:

jeg aner simpelthen ikke hvad mine børn vejer eller hvor store de er men med et kig på dem tror jeg det er nogenlunde normalt. den store dreng blev målt og vejet for ½ år siden og der var alt okay. den yngste er lidt lille af vækst....men kommer efter det. så det er ikke noget jeg bekymrer mig om endnu.

Burde vel heller ikke være nødvendigt at tjekke det... nu har jeg gjort det jævnligt pga Jeppes sygdom som  har hæmmet ham og så har jeg holdt øje med Bertram fordi han er en stor dreng der er glad for mad...ingen grund til han bliver for stor...

Knus.

Anmeld

19. april 2010

Sommerfuglelarven

Min datters BMI er ca 15,72 (højden er ca 107 cm og vægten er 18 kg), så hun ligger helt perfekt - egentlig betryggende at vide da hun altid har været undervægtig, men nu er hun helt gennemsnitlig (havde jeg også regnet med).

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Munder skriver:

Tak. Det værste er nu, når hun er syg og så begynder at tabe sig, for det må hun absolut ikke.

Nej, det kan jeg godt se...min den store som virkelig også var lille..16 kg da han startede i skole 6½ år gammel.. han har heldigvis aldrig været syg, så den bekymring har jeg gudskelov ikke skulle have...for det må være svært...selvom der jo skal meget til ør det er farligt.

Knus.

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Min datters bmi er 13.25 og den siger hun er undervægtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.