Hej alle
Jeg har med stor interesse kigget rundt i diverse kagetråde og savlet over alle de lærke kager i præstere herinde.
Jeg har besluttet at det må jeg simpelthen også forsøge, jeg ELSKER nemlig at bage og ikke mindst at gøre noget ud af det.
Som min første forsøg vil jeg lave en lækker kage til min kærestes fødselsdag her den 8 maj. Han er MEGA Arsenal fan så jeg havde en ide om at der selvfølgelig skulle et arsenal logo på.
I den forbindelse er der dukket et par spørgsmål op.
1. MMF det er hvidt helt af sig selv ikke? - altså jeg skal ikke købe en pasta farve der er hvid og puttte i - eller?
2. I Arsenals logo er kanonen guld farvet, kan man få guldfarve eller skal jeg bare lave den gul istedet(det var min første tanke nemlig)
3.Jeg har tænkt mig at bestille pasta farver idag er der andet at i synes jeg SKAL have(budget er en smule stramt) skal jo skrive arsenal men skal jeg bruge de der alphabet udstikkere eller kan jeg godt bare klippe bogstaverne ud i papir og så skærer mmf ud efter det?
Undskyld det lange indlæg, men vil jo gerne gør det fint til ham
Glæder mig til at hører fra jer alle sammen.
PS. regner med at jeg skal bage drømmekage bunde og så skal der hindbærmousse og toblerunecrem i. den skal jo så smøres op med smørcrem kan jeg forstå og så dækkes med mmf og så skal der et arsenal logo på toppen.
Anmeld