Fødselsdageskage hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Englepigen

Hejsa

Jeg har også bevæget mig ind i kageuniverset og ELSKER at stå med icing, fondat og farve og lege :-)

Men jeg har lige brug for en tip. Til sommer (juni) fylder min søn 1 år, jeg fylder 28 år og min søster fylder 30 år. Vi slår de tre fødselsdage sammen og jeg skal lave en kage.

Jeg har ikke lavet så mange kager endnu, så jeg tror ikke jeg kan lave vildt advancerete ting endnu, men vil gerne lave noget fint, men det skal jo passe til os alle tre.

Tænkte på en mariehøne - det ser ikke så svært ud. Eller en almindelig rund en med fx. Peter Plys tema (alle elsker Peter Plys )

Er der nogen der har nogle ideer?

Håber i kan hjælpe.

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

quity

Bare lige en skør tanke. Kunne man ik tage en kage og lave 3 forskellige temaer på en kage. Måske afmærket med en tynd stribe fondant så det ik bliver rodet.

evt peterplys tema til sønnen og et tema for din søster over henes interesse og en tema til dig, her kunne det feks være det at lave kage temaet...

Anmeld

19. april 2010

FruHolm <3

man kan altid lave en klassisk mickey mouse kage

har en i en bog derhjemme

den hedder Finere kagepynt

der er mange flotte lagkager i

Anmeld

20. april 2010

Anasmor

Jeg ville lave tre kager.. og så stakke dem.. den øverste til babyen, den næste til dig og den sidste til manden...

I hver sin farve og tema..

Du behøver ikke lave dem så store, blot der er 4-5 cm forskel pr kage så syner det af meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.