Træt af smertehelvede, gravidbrok og undren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Hyner

I dag er jeg jo så 35+1 og jeg er så træt... Træt af søvnmangel, på trods af jeg sover ved hver given lejlighed (ca 9-10 timer om nat +1-2 timers middagslur ) Men jeg er færdig ,fuldstændig færdig... Jeg vågner jo hver gang jeg skal vende mig i sengen, pga smerter i bækken, og så har jeg tilmed fundet ud af at jeg får halsbrand i høj grad hvis jeg ligger på højre side, hvilket er min soveside

Og så lige lidt nye smerter. De sidste par dage har været underlige.. Det niver, jager og "trækker" sådan i fjasen at det faktisk minder kraftigt om menses-smerter. Men ved ikke om det kommer af de andre smerter fra bl, eller om det er noget forberedelse for fødsel?? Jeg pakker i hvert fald min taske det jeg kan i dag, så er den da klaret...

Krams Henriette -bare træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Millebasse

Hyner skriver:

I dag er jeg jo så 35+1 og jeg er så træt... Træt af søvnmangel, på trods af jeg sover ved hver given lejlighed (ca 9-10 timer om nat +1-2 timers middagslur ) Men jeg er færdig ,fuldstændig færdig... Jeg vågner jo hver gang jeg skal vende mig i sengen, pga smerter i bækken, og så har jeg tilmed fundet ud af at jeg får halsbrand i høj grad hvis jeg ligger på højre side, hvilket er min soveside

Og så lige lidt nye smerter. De sidste par dage har været underlige.. Det niver, jager og "trækker" sådan i fjasen at det faktisk minder kraftigt om menses-smerter. Men ved ikke om det kommer af de andre smerter fra bl, eller om det er noget forberedelse for fødsel?? Jeg pakker i hvert fald min taske det jeg kan i dag, så er den da klaret...

Krams Henriette -bare træt

Hey søde..

Øv, hvor træls for dig!!

Har du prøvet akupunktur mod både halsbrand og bækkenløsning?? Det virkede vildt godt mod halsbrand hos mig, men ikke mod bækkenløsningen desværre..

De smerter du beskriver kan jeg godt huske fra da jeg ventede Clara og de stammede fra min bækkenløsning sagde min jordmor, noget med at man kompenserer med nogle andre muskler osv.. Men ja, pak hellere tasken, for at være på den sikre side..

Kram til dig..

Anmeld

19. april 2010

Susan1978

19. april 2010

Hyner

Millebasse skriver:

Hey søde..

Øv, hvor træls for dig!!

Har du prøvet akupunktur mod både halsbrand og bækkenløsning?? Det virkede vildt godt mod halsbrand hos mig, men ikke mod bækkenløsningen desværre..

De smerter du beskriver kan jeg godt huske fra da jeg ventede Clara og de stammede fra min bækkenløsning sagde min jordmor, noget med at man kompenserer med nogle andre muskler osv.. Men ja, pak hellere tasken, for at være på den sikre side..

Kram til dig..

Jeg må ærligt indrømme at det der voodoo halløj med nåle er ikke lige mig. Mest fordi det ikke hjalp mig en skid sidst jeg prøvede...  Tilgengæld har jeg surfet lidt og læst mig frem til at kranio sakral terapi skulle være langt mere effektiv mod BL... Og hvis jeg da bare kunne få de smerter til at sige "puf, pist væk" eller lindre det en del så kan jeg nok godt holde den sidste tid ud med den halsbrand..

Havde ellers håbet på at de "nye" smerter var et "forbered dig på fødsel" tegn. Det kunne da være dejligt, at komme ud på den anden side af dette smerte helvede, og så ha min søn i armene...

Tak for svar.... Knusser

Anmeld

19. april 2010

Hyner

Susan1978 skriver:

Anmeld

19. april 2010

linemus

Sender en stor medlidende krammer til stakkels dig 

Heldigvis (for mig) er jeg længere henne end dig, for det er så uudholdeligt at have ondt hele tiden, være træt, men sove dårligt om natten, og så er jeg ekstremt kort-luntet - nok fordi jeg har så ondt hele tiden (stakkels børn).

Måske er det din BL, der gør det - det skal jeg ikke kunne sige. Men efter at min baby har vendt sig med hovedet nedad, får jeg pænt ofte nogle skarpe jag gennem skeden. Det gør jo så sindsygt ondt, at jeg bare stopper op og ligner en, der er ved at gå i fødsel, ofte efterfulgt af hånden-ned-i-skridtet-refleksen, hvilket ikke ser så smart ud, når man er blandt andre mennesker 

Det er da også lige en lille tand for tidligt, hvis han kommer nu, så måske skulle du prøve om det der kranio... har nogen effekt.

Knus Line

Anmeld

19. april 2010

Nadi

Jeg har nogle bruseagtige tabletter fra min halsbrand-tid, skal jeg sende dem til dig?? De hjalp mig til at sove om natten, for var ved at blive skør til sidst

Jeg fik også halsbrand på højre side, og hvis jeg ellers kan min anatomi korrekt, så er det jo den side mavesækken er i, og så er det jo ikke underligt, at det er mest på den side man får det.

Du har trods alt ikke så længe igen, så det har jo snart en ende. Men det ville da være skønnest hvis du kunne "nyde" din sidste tid. Håber det aftager de sidste (forhåbentlig) 4 uger.

KNUS

Anmeld

20. april 2010

Hyner

linemus skriver:

Sender en stor medlidende krammer til stakkels dig 

Heldigvis (for mig) er jeg længere henne end dig, for det er så uudholdeligt at have ondt hele tiden, være træt, men sove dårligt om natten, og så er jeg ekstremt kort-luntet - nok fordi jeg har så ondt hele tiden (stakkels børn).

Måske er det din BL, der gør det - det skal jeg ikke kunne sige. Men efter at min baby har vendt sig med hovedet nedad, får jeg pænt ofte nogle skarpe jag gennem skeden. Det gør jo så sindsygt ondt, at jeg bare stopper op og ligner en, der er ved at gå i fødsel, ofte efterfulgt af hånden-ned-i-skridtet-refleksen, hvilket ikke ser så smart ud, når man er blandt andre mennesker 

Det er da også lige en lille tand for tidligt, hvis han kommer nu, så måske skulle du prøve om det der kranio... har nogen effekt.

Knus Line

Årh fedt, kort luntet og hånd-i-skridt øvelser udøver jeg også, dog i ikke ligende fødsel, snarre fuck har jeg tisset??.

Kunne han vente 14dage, ville det være fint for mig Men når man har de smerter så er 14 dage f*%¤#!"!&= galme også længe.

Men jeg skal lige ha fat i ham brainman senere og se hvad han siger for det ville da være lykken. Tænker også lidt at det må da gøre afsindig ondt til fødsel hvis man har BL...???

Knus og tak for svar..

Anmeld

20. april 2010

Hyner

Nadi skriver:

Jeg har nogle bruseagtige tabletter fra min halsbrand-tid, skal jeg sende dem til dig?? De hjalp mig til at sove om natten, for var ved at blive skør til sidst

Jeg fik også halsbrand på højre side, og hvis jeg ellers kan min anatomi korrekt, så er det jo den side mavesækken er i, og så er det jo ikke underligt, at det er mest på den side man får det.

Du har trods alt ikke så længe igen, så det har jo snart en ende. Men det ville da være skønnest hvis du kunne "nyde" din sidste tid. Håber det aftager de sidste (forhåbentlig) 4 uger.

KNUS

Jeg tykker selv nogle tabeletter mod halsbrand og de virker også nogenlunde, hvis jeg ellers kunne overtale mig selv til det er OK at spise dem EFTER man har børstet tænder...  Ellers tusind tak søde.

Jeg har også tænkt lidt på hvor mavesækken ligger, for det var da snart underligt  at det kommer hver gang man ligger på højre side.. Men nu har vi byttet side i nat og jeg har sovet på venstre side og har slet ikke haft HB, så det var jo skønt.

Tak for svar, knusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.