Sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Mussen2

HVad er forskel på krqavelsko og begyndesko? Min datter er 10 mdr og kravler? Hvilke sko vil i anbefale? Har indtil nu kun brugt hjemmefutter af forskellig slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Tror forskellen er sålen... På kravlesko er der ikke decideret sål, mere sådan en pap sål. Begyndersko har alm sål, der er meget blød og bøjelig. Bare mit bud.

Vi havde IKKE gode erfaringer med Bundgaards kravlesko. De holdte kun til 10 dages kravlen og var slidt i laser ved snuden. Derimod var dem vi havde fra Naturino ikke til at slide i stykker. Prismæssigt koster de vist det samme omkring 300,-

Hilsen Louise

Anmeld

18. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hvis hun ikke er begyndt at rejse sig og så småt går rundt om ting anbefaler de i skobutiker at du fortsat bruger bløde sko- fx hjemmefutter. Hvis hun så småt rejser sig og går er det de sko hvor der ikke er direkte fast bund i, det har hid til været bundgaard der har ført salget, men skoene er nu blevet helt anderledes og passer ikke til særlig mange børns fødder. Men Bundgaard ved du sikkert hvad baby sko jeg tænker på.. Kan købes i Bilka, da bilka køber restsalg hjem..

Anmeld

18. april 2010

millesofie

forskellen ligger i sålen..

Jeg har passet en del børn i alderen 9-17mån (er børnepasser) og jeg kan varmt anbefale de alm læder sutter også i starten hvor de rejser sig op

de holder fast i jorden med fødderne (på en måde) og de udvikler bedre deres fødder når de ikke har så meget på dem

jeg har været mange steder henne med de ynglige jeg passede, og selvom vi var udenfor, ja så var det stadig lædersutter. medmindre at der var dårligt vejr ja så kan man jo få lædersko med snøre eller noget... i hver fald er det også noget jeg vil bruge til min egen datter da jeg jo har set hvad det gør ved deres balance og mobilitet

Held og lykke

Anmeld

19. april 2010

<3

Ja almindelige hjemmefutter sålænge de sidder til om foden ellers hvis vejret eller indetemperaturen er til så bare fødder

Anmeld

19. april 2010

Mussen2

Jeg er blevet foreslået termofutter!?! Forestiller mig så at de skal bruges udenover de alm futter, når hun skal til at med ud.

Lyder det sandsynligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.