Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MANGE! - Så er I advaret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da op de er gode.
Du er jo den fødte fotograf
hi hi, hvor ser vores børn i grunden trætte ud:-)
Vi ses på fredag:-)
lækre billeder Trine..
Tak for kigget. Skønne unger. Både de store og de små.
Jeg bliver altid så overrasket når jeg ser andre juli '07-unger. De er så store! Men det er min egen juli '07-unge jo også.. Tsk Tsk.
Ihhh.. det ser bare SÅ skide hyggeligt ud! Lææækre billeder af skønne unger (og deres skønne mødre)
Marie - savner at se "mine" juli'07-mødre irl!
ivfmarie skriver: Ihhh.. det ser bare SÅ skide hyggeligt ud! Lææækre billeder af skønne unger (og deres skønne mødre) Marie - savner at se "mine" juli'07-mødre irl!
Den tilslutter jeg mig også
Skønne skønne billeder og lækre unger!! Bliver bare så misundelig over jeres komsammen og mindes vores store babymøde hos Trynen for næsten ÉT ÅR siden
Knus Line
linemus skriver: Skønne skønne billeder og lækre unger!! Bliver bare så misundelig over jeres komsammen og mindes vores store babymøde hos Trynen for næsten ÉT ÅR siden Knus Line
Det var simpelthen så hyggeligt!!Sad faktisk og så billeder derfra den anden dag.Vi gentager da bare succesen - Men fårk! Det kommer til at kræve meget plads med alle de unger der er kommet til siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128