Så kom køerne på græs! (giga fotospam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. april 2010

ivfmarie

Er der andre der har været på landet og set køerne blive lukket ud?

Vi havde slæbt mine forældre med, og vi havde en skøn dag - med madpakker i det fri und allez.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

bette

heheh det ser sørme hyggeligt ud... hehe kunne godt tænke mig at se når de stormer rundt derude

Anmeld

18. april 2010

Lene76

ser ud til at i har haft en super dag..... f det er vilde de køer

Anmeld

18. april 2010

Muffinmus

rigtigt gode billeder og ser ud som om i har hygget jer...

Maria- der glor på køer hele året ved naboens nabos nabos nabo:-)

Anmeld

18. april 2010

Nadi

Den går sgu da helt amok den brune ko!! Ellers skønne skønne billeder

Anmeld

18. april 2010

Susan1978

ja man må da sige i har set køerne danse.. haha ser sgu sjovt ud..

nøøø vi har ik været afsted og se kører, men vi har da været på besøg hos vores venner og  min guddatter og sad udenfor og spise kage og drak kaffe.. det var nice.

Anmeld

18. april 2010

BellaT

Det ser vildt hyggeligt ud. Gad godt se køerne gå glædes-amok. Så for et par somre siden køer fræse tossede rundt UDENFOR indhegningen. Men ellers er køerne bare kedelige her, men hyggelige.

Anmeld

18. april 2010

Kaufie

Vi overvejede det - men pga tidspunktet droppede vi det. William kan simpelthen ikke undvære middagssøvnen - og han bliver sur og tvær og får ikke noget ud af at blive trukket med ud omkring middagstid, så.... det må blive næste år.

Det ser ud til I har haft en hyggelig dag - og det var vist også en gård ved Dronninglund, der ville være nærmest for os, hvis det var....

Anmeld

19. april 2010

ka li ja

hahahaha mega grineren at i ligefrem tager på tur for at se køer blive lukket på græs

jeg har nok bare set for mange køer i mit liv, til at det er noget jeg vil lave til en udflugt men det ser ud til i har haft en rigtig hyggelig tur

Anmeld

19. april 2010

Siber

ej det ser helt vildt hyggeligt ud!

Jeg så det på tv for nogen år siden og tænkte at det måtte vi også, men men her i Norges land er der desværre igen køer som danser!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.