Låste album osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Mira0911

Nu kan vi jo låse albummene.... Hvad med videoerne?

Kan man det også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

oo

hmm...jeg ved i hvert fald at man kan sætte det så det kun er folk på ens venneliste der kan se billeder og videoer og info på ens profil. derfor holder jeg min venneliste i stram snor

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Tjuhl skriver:

hmm...jeg ved i hvert fald at man kan sætte det så det kun er folk på ens venneliste der kan se billeder og videoer og info på ens profil. derfor holder jeg min venneliste i stram snor

Nu har jeg lige ændret end del... Kan du ikke lige prøve at gå på min profil, og sige hvad du kan se?

Anmeld

18. april 2010

oo

MoarJ skriver:

Nu har jeg lige ændret end del... Kan du ikke lige prøve at gå på min profil, og sige hvad du kan se?

jo selvfølgelig når jeg går derind kan jeg ikke se dit profilbillede eller noget info udover hvornår du er tilmeldt og hvornår du sidst var online. jeg kan stadig se din gæstebog og din dagbog, men intet andet

Anmeld

18. april 2010

oo

hov...altså, jeg kan se at du er kvinde og at du har fotogaranti og at du har en datter der hedder julie også

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Tjuhl skriver:

jo selvfølgelig når jeg går derind kan jeg ikke se dit profilbillede eller noget info udover hvornår du er tilmeldt og hvornår du sidst var online. jeg kan stadig se din gæstebog og din dagbog, men intet andet

Super... Lige sådan det skulle være... Takker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.