baby.dk debat citeret på eb.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Jeg tror de har andet at lave... her er da ikke så spændende igen..

Ah...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Bamme

Der må da være nogen Eb Journalister herinde som bruger!

Godt spottet, Sherlock.

Og du kan nok også godt regne med at der sidder flere hundrede mere eller mindre skumle folk, og snager ALLE pics af alle børnene herinde også.

Der sidder med garanti også en masse mennesker og følger med i diverse debatter, om sexliv, depressioner osv.

Af samme grund har jeg INGEN pics af hverken mig selv, mine børn eller andet, som skulle kunne gøre at folk genkender mig på gaden. Jeg har ikke noget at skjule, jeg synes bare ikke det er så fedt at min nabo eller andre venner eller bekendte ville kunne fortælle mig, hvis de feks. havde set på nettet hvis jeg havde braldret ud om eksempelvis depressioner, et dårligt eller superfedt sexliv osv.

Jeg synes ofte at folk fortæller for meget om dem selv, ja ja, det er op til dem, MEN jeg tror ofte de glemmer at hele verden faktisk glor med på dennee side...

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Øv hvor er det skummelt. men kæresten siger at de må gøre som de vil, i det Henrik har valgt at lade baby.dk være et offentligt forum

Overvejer meget at skifte brugernavn lige nu, og så ellers låse albums....

Men jeg vil ikke i et eller andet blad uanset hvad det er om, og slet ikke når de laver det om og siger det er det man har sagt.. Medier... suk...

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Senia skriver:

Øv hvor er det skummelt. men kæresten siger at de må gøre som de vil, i det Henrik har valgt at lade baby.dk være et offentligt forum

Overvejer meget at skifte brugernavn lige nu, og så ellers låse albums....

Men jeg vil ikke i et eller andet blad uanset hvad det er om, og slet ikke når de laver det om og siger det er det man har sagt.. Medier... suk...

Du kan gå ind og skjule din profil lidt end nu.. Du kan sørge for det kun er venner der kan se dine billeder osv... For det offentlige måske kun se at du er kvinde... Profilbilledet har jeg lavet så det det er venner der kan se det...

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

MoarJ skriver:

Du kan gå ind og skjule din profil lidt end nu.. Du kan sørge for det kun er venner der kan se dine billeder osv... For det offentlige måske kun se at du er kvinde... Profilbilledet har jeg lavet så det det er venner der kan se det...

Vil jeg da lige prøve.. tak

Overvejede lidt at skifte navn først, så billede og siden tekst. For at folk bedre kan huske hvem jeg nu lige er / genkende mig...

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Overvejede lidt at skifte navn først, så billede og siden tekst. For at folk bedre kan huske hvem jeg nu lige er / genkende mig...

er kun hvis man er plusmedlem man kan det, og lige nu prøver vi at spare mest muligt til alt det der skal købes og ordnes herhjemme / til baby kommer... Så må bare slette og satse på at dem jeg har tilføjet som venner herinde kan huske hvem jeg er

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Senia skriver:

Dit billede ser man kun når du skriver i tråde...

Anmeld

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Ej hvor skummelt! Jeg havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at de ville bruge min udtalelse i en (net)avis, så lidt skummelt var det da at læse artiklen og opdage at det var mig der blev citeret

Men lige med hensyn til artiklen, så vil jeg lige skynde mig at skrive at jeg IKKE er nervøs, jeg tager bare mine forbehold med en datter der har astma (og er syg nok i forvejen), og mig selv som har haft slemt astma som barn og til tider kan mærke det lidt. Om det er aske, jord eller noget helt tredje, det aner jeg ikke, men noget er der ihvertfald i luften her i Aalborg

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Mon brugeren selv er informeret om at eb har snuppet noget ? Må de godt bare gør det?

Det må de godt, da det ligger offentligt tilgængeligt, og da de har kildeangivelse på... Sorry to say.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.