Håndværkersex!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.118 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

ivfmarie

Ja, det er sgu hvad jeg har krav på idag - og jeg har tænkt mig at inkassere det lige om lidt...

Jeg har nemlig helt selv sat tre hængereoler op i min baggang hvor vaskemaskine og tumbler står, så nu kan tøjet tages direkte ud af maskinen og lægges på plads - så er der satme ikke nogen undskyldning for at det rene tøj ligger i bunker på størrelse med Himmelbjerget forskellige steder i huset!!!
Og når man har lavet håndværkerting her i huset - så bliver man belønnet med håndværkersex. Det var en regel jeg lavede engang i håb om at manden ville lave alt forefaldende håndværkerarbejde - når det forefaldt... meeeen det hjalp sgu ikke rigtig, derfor har jeg selv været igang. Byggede i øvrigt også et hundehus forleden dag - så han skylder en ordentlig omgang.... :$

Marie - love is in the air..... (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Tynen

Hvad laver du så her??! ;)

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

Han skal lige nå at vaske liiiidt mere op.... 8D

Marie - nu off

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

fedt marolle. you go girl!!!!(L)(L)(L)

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Det tror jeg fandeme også jeg vil indføre her :D

Han ville sgu ikke i aftes 8(

Så håber på at han er frisk på lidt (håndværker)sex i aften... Han har en ½ tømrerudd.

(L)

-Nadia

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

shit manner...så har jeg edderdydme en masse til gode på den konto....tror sgu jeg må logge og indkræve min mand det han skylder!

og hvis det gælder for ham også...ja så skal i fandme ikke regne med at se mig til sydhavsparty...lol...for så ligger jeg stadig gælden af 8D

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

haha kaniner!!! håndværker kaniner!!
morten er snart akademiker! hmmm han har været håndværker, og der er da stadig lidt håndværker i mig!
men får ikke noget i nat, da manden skal aflevere en del af en større opgave. så han skal lave det færdig HELE natten!!!

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Hahahaha 8D Håber, du har fået, det du havde krav på (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.